عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی دهه فجر بانوان شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی دهه فجر بانوان شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی دهه فجر بانوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 رئیس ستاد دهه فجر شهرستان ترکمن در راستای اجرای برنامه های دهه فجر در جمع بانوان ادارات این شهرستان گفت: دهه فجر یک واقعه تاریخی بزرگ برای ملت ما و هم چنین پیروزی حق بر باطل بود.

وی افزود: این رویداد بزرگ مطلع رهایی ملت بزرگ ایران از ظلم و غلبه استعمار خارجی و استبداد داخلی بود.

شیرنگی تصریح کرد: یک بازخوانی کوتاه نشان می دهد که امام رضوان ا.. تعالی چه خدمت بزرگی به اسلام و جامعه مسلمانان جهان بویژه کشور ما کرد. ملتی که طی سالیان متمادی تحت حاکمیت پادشاهان بی کفایت و بی لیاقت بود و تمامی منابع و منافعش توسط ایادی استکباری به یغما و تاراج می رفت، چگونه عزتمند شد چگونه به استقلال و آزادی رسید و چگونه هویت و جایگاه از دست رفته خود را بدست اورد و به اوج عزت و سربلندی و عظمت رسید.

سرپرست فرمانداری ترکمن در ادامه اظهار داشت: ملت ما هیچ گاه در مقابل استعمار سر خم نکرده و با تمام وجود حتی نثار جان عزیزانش از تمامیت ارضی، هویت و هستی خود دفاع کرده است و قیام های دلیر مردان ای نسرزمین از شمال تا جنوب غربتا شرق مبین این مطلب است لذا همه تلاش کنیم از عزت و عظمتی که بدست اوردیم دفاع کرده و برای بقا و دوام نظام آن را به آیندگان منتقل کنیم.

وی سپس با اشاره به بحث مهم انتخابات گفت: اقتدار نظام به پشتوانه مردم همیشه در صحنه است و حضور در صحنه های مختف است که انقلاب را بیمه کرده و از گزند خطرات مصون می کند.

شیرنگی افزود: انتخابات از جمله رویدادهای بزرگ شور است که روح همدلی و وحدت و انسجام در آن به نمایش گذاشته می شود و ضمن خلق حماسه ای بزرگ با حضور پرشور مردم رویکرد دشمنان را نسبت به نظام و انقلاب تغییر خئاهد داد زیرا با هر رای که به صندوق ها سرازیر می شود دشمنان مایوس تر خواهند شد در همین راستا مجریان ضمن امانتداری از آراء ملت که از ملزومات انتخابات می باشند با عملکرد خوب خود باید اعتماد را به جامعه تزریق کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ترکمن با اشاره اهمیت قانون و اخلاق گفت: در زمان تبلیغات قانون و اخلاق را رعایت کنیم به همه کاندیداها احترام بگذاریم و هرگز در صدد تخریب یا ایجاد تنش نباشیم تا ان شاا.. یک انتخابات سالم، پرشور با روح واحد داشته باشیم.

 

جلسه هماهنگی دهه فجر بانوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی دهه فجر بانوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی دهه فجر بانوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1009
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1015

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:8475
بازدید سال:21520
بازدید کل:2182031