عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن به ریاست  شیرنگی معاون فرماندار و با حضور اعضای کمیته در محل این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری ترکمنغ در این جلسه معاون فرماندار اظهار داشت: تاکنون مراحل مختلفی از انتخابات از جمله تشکیل ستاد انتخابات، تشکیل هیات اجرایی، انتخاب کاربران و اعضای شعب و نمایندگان فرماندار و .. را پشت سر گذاشته ایم که همه اینها بخاطر برگزاری یک انتخابات سالم، آزاد و رقابتی و ایجاد شور و نشاط سیاسی اجتماعی برای حضوری پررنگ در پای صندوق های رای است.

شیرنگی افزود: دست اندر کاران انتخابات و عوامل دخیل در این موضوع همانند قطعات یک پازل هستند که با عملکرد درست و منطقی می توانند شکلی کامل را به نمایش بگذارند.

وی اظهار داشت: در یک مقطع مهم و حساس سیاست داخلی یعنی انتخابات قرار داریم. این انتخابات از دو منظر قابل بحث و بررسی است: 1- از نظر داخلی که باعث وحدت و انسجام و هگرایی خواهد شد. و2- از منظر بین المللی که حضور پررنگ مردم باعث اقتدار و افزایش قدرت نظام در برابر دشمنان خواهد شد.

معاون فرماندار تصریح کرد: هرقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد تاثیر مثبت بیشتری بر فضای بین المللی خواهد گذاشت. چنانچه در 32 انتخاباتی که طی 37 گذشته اتفاق افتاده مردم ما وفاداری و عشق و علاقه خود را به میهن و انقلاب خود نشان داده اند و از این روست که انقلاب ما بدون تکیه بر قدرت های خارجی همچنان پایدار و پا برجاست. پس باید فضا را بگونه ای آماده کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

شیرنگی ادامه داد: با نزدیکی به انتخابات فضای تبلیغات شور و حال بیشتری پیدا می کند و از بامداد روز پنجشنبه فضای جامعه متفاوت از روزهای قبل خواهد بود و کاندیداها برای اینکه خود را به مردم بشناسانند تبلیغات خواهند کرد و در این بین، نامزدها و هواداران آن ها موظف به رعایت موارد قانونی هستند و پاره ای از جرائم انتخاباتی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

شیرنگی پاسخگویی به استعلامات قانونی و ابهامات و مسائل حقوقی پیش رو و مرتفع نمودن مشکلات و شبهات حقوقی و همچنین رصد و نظارت وقایع حقوقی را از جمله وظایف کمیته حقوقی انتخابات دانست.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 881
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1127

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1413
بازدید سال:14458
بازدید کل:2174969