عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن؛ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار سیجوال و اعضای ستاد مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد.

فیروزی فرماندار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات گفت: شهرستان ترکمن با توجه به دارا بودن قابلیت ها و ظرفیت های موجود برای توسعه بایستی نگاه ویژه ای به آن داشت تا برنامه های عملیاتی در این شهرستان با آینده نگری و سرمایه گذاری های بنیانی همراه باشد.

فیروزی تصریح کرد: مقوله تحریم کمرشکن بوده ولی با درایت مقام معظم رهبری و سیاست مدبرانه دولت تدبیر و امید از طریق مذاکره و گفتگو به حداقل رسیده است. وجود تحریم فلج کننده و آسیب های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را بدنبال دارد اما منطق و سیاست اصولی نظام جمهوری اسلامی همچون سیاست رسول اکرم (ص) با اصل تعامل و همکاری مسائل و مشکلات را حل می کند.

فیروزی افزود: مقوله درون زایی جزء سیاست کلان نظام جمهوری اسلامی است تا وابستگی به تک محصول همچون نفت کم شود. بنای اقتصاد مقاومتی درون زایی است.

فرماندار اظهار داشت: بخشی از تولید در راستای اقتصاد مقاومتی به منازل کشیده شود تا مردم بتوانند در خانه های خود اشتغال ایجاد کنند و این امر مستلزم این است که با نگاه جدید و بطورکارشناسانه فکر شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شعار سال جلسات مختلفی برگزار شود هر فعالیتی در طول سال مستند سازی شود. ظرفیت های درون سازمانی برای دستیابی به نتایج مطلوب شناسایی شود و برای کارهای مردمی فکر شود.

فیروزی افزود: بایستی تجربیات بررسی شود سیاست های کلی دولت پیگیری و مقوله درون زایی که مورد تایید مقام معظم رهبری است باید با مدیریت و برنامه ریزی ساماندهی و اجرایی شود.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 672
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1370

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 275
بازدید دیروز: 366
بازدید ماه:2028
بازدید سال:15073
بازدید کل:2175584