عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار به مناسبت هفته نیروی انتظامی


پیام تبریک فرماندار به مناسبت هفته نیروی انتظامی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی در شهرستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

روز نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند . بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان بر کف و همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می‌نمایند.

بدون شك، پيشرفت، تعالي و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستري امن، سالم و با آرامش را طلب مي‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتري شتاب گيرد و برقراري نظم و امنيت اجتماعي تنها در اثر زحمات مخلصانه همه اين عزيزان واقعيت پيدا مي‌كند.

اينجانب ضمن تبريك روز و هفته نيروي انتظامي مراتب تشكر و قدرداني خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي فرماندهان و سربازان نيروي انتظامي خصوصا در شهرستان ترکمن ابراز مي‌نمايم و اميدوارم در سایه رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) در پاسداري از خون شهيدان گرانقدر انقلاب اسلامي و پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبیر و امید در برقراري نظم و امنيت جامعه موفق و مويد باشيد و توفيق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

 عبدالحکیم فیروزی- فرماندار شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 863
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1664

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1415
بازدید سال:14460
بازدید کل:2174971