عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد اجرایی ساماندهی اتباع غیرقانونی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ستاد اجرایی ساماندهی اتباع غیرقانونی شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه ستاد اجرایی ساماندهی اتباع غیرقانونی شهرستان ترکمن برگزار شد

 اولین جلسه ستاد ساماندهی اتباع غیرقانونی شهرستان ترکمن باحضور مدیر کل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان و فرماندار و سایر اعضای ستاد شهرستان برگزار شد .

مرجان نازقلچی، فرماندار شهرستان در خصوص مدیریت و ساماندهی اتباع خارجی گفت: با اشاره به بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری و تاکید استاندار و در راستای سیاستهای دولت ، صیانت از نیروی کار داخلی و افزایش میزان اشتغال و رفع معضل بیکاری ساماندهی اتباع بیگانه ضروری و لازم می باشد .

وی همچنین به تهدیدات و تبعات ناشی از حضور اتباع بیگانه ، افزایش بیکاری برای افراد بومی ، پایین بودن سطح درآمد و به دنبال آن رغبت کارفرمایان برای بکارگیری آنان و وجود زنان و فرزندان بی سرپرست را نیز نتیجه وجود اتباع غیرقانونی در منطقه و استان دانسته و اظهار امیدواری کرد با هماهنگی همه اعضا و گروه بازرسی و تقویت آنان بتوانیم منطقه را برای حضور آنان ناامن نمائیم

فرماندار در ادامه آماری از دستگیر شدگان اتباع غیرمجاز و عملکرد تیم بازرسی و محله های تردد احتمالی اتباع ارائه کرد.

در این جلسه دهرویه، مدیر کل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت : دستور استاندار ، واقعیتها ، باید و نبایدها ، فرصت ها و تهدیدها ، تنظیم شناسنامه امنیتی و چشم انداز طرح ساماندهی اتباع بیگانه که تا حدودی مغفول مانده است نیازمند توجه و دقت می باشد.

وی افزود مراکز تردد و اشتغال بکار اتباع بیگانه بایستی شناسایی و قانونی شود و در همین راستا از ظرفیت دهیاران و شورای روستاها و پایگاههای بسیج در شناسایی و کنترل اتباع غیرمجاز استفاده شود.

وی در ادامه ایجاد ستاد ساماندهی شهرستانها را ضروری دانسته و خاطر نشان کرد: با هماهنگی و مساعدت همه دستگاه ها و اعضای ستاد شهرستان و با مدیریت و نظارت فرماندار محترم شاهد حصول نتایج مورد نظر باشیم .و با تشریح وضعیت فعلی شهرستان بمنظور جلوگیری از اشتغال غیرقانونی و کاهش آسیب های اشتغال اتباع خارجی فعال نمودن تیم های ویژه اشتغال با حضور نماینده جهاد کشاورزی را خواستار شد .

دهرویه در پایان سخنان خود تاکید داشت که ستادهای ساماندهی شهرستان نسبت به تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز و شناسایی مراکز اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی اقدام و بر تیم های مذکور نظارت عالیه داشته باشند .

از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1- مقرر گردید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص استفاده از توان نظام مهندسی جهاد در شناسایی اتباع غیرقانونی در کنار تیم ویژه بازرسی اقدام لازم را معمول نمایند .

2- نیروی مقاومت بسیج بمنظور شناسایی دقیق اقامت و اشتغال اتباع غیرقانونی ساکن در محلات شهر از طریق پایگاههای بسیج از طریق تکمیل فرم شماره 3 اقدام و نتیجه را به فرمانداری ارسال نماید .

جلسه ستاد اجرایی ساماندهی اتباع غیرقانونی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه ستاد اجرایی ساماندهی اتباع غیرقانونی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه ستاد اجرایی ساماندهی اتباع غیرقانونی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه ستاد اجرایی ساماندهی اتباع غیرقانونی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1252
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 167

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1406
بازدید سال:14451
بازدید کل:2174962