عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش مشترک و بزرگ جشن انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

در دومین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

همایش مشترک و بزرگ جشن انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش مشترک و بزرگ جشن انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

 همایش مشترک و بزرگ جشن انقلاب با حضور فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن، حجت الاسلام منصوری امان جمعه اهل تشیع شهرستان و حاج آخوند عبدالرحمن کر امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی  با همکاری دستگاه های حمایتی کمیته امداد از جمله بنیادمسکن، هلال احمر، بهزیستی، آموزش پرورش، مرکزبهداشت و تامین اجتماعی امروز 13 بهمن در محل تالار آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، فیروزی فرماندار ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدا که در پیروزی و حفظ و استمرار انقلاب نقش مهمی داشتند گفت: حضرت آیت ا.. هاشمی رفسنجانی بزرگمردی بود که از روزهای اول قیام در کنار حضرت امام بود و نقش عظیمی در پیروزی و استمرار انقلاب داشته است و امروز انقلاب ما تنومند است.

وی افزود: ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف رشد داشته و علی الخصوص در زمینه مردم سالاری دینی و مشارکت اجتماعی رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

فرماندار با اشاره به شخصیت حضرت امام گفت: امام خمینی(ره) بعداز پیروزی انقلاب اسلامی اولین درسی که داد این بود که نوع حکومت با آرای مردم مشخص شود.

وی اظهار داشت: امام خمینی محبوب قلوب و باعظمت بود وهمچون قله ی دماوند برجسته بود وما هرچه داریم از اوست. وی منشأ حیات مجدد این کشور و ملت بود.

فیروزی اظهار داشت: مشارکت مردم قلب تپنده ی این نظام است، درسال ۵۷ نیز انقلاب اسلامی با مشارکت مردم به پیروزی رسید.

وی گفت: امروز پرچمی که امام بلند کرده بود در دست مقام معظم رهبری است و ایشان نیز همچون امام هدایت جامعه را به عهده گرفته است و امروز با یک پیام رهبری نقشه ی دشمنان نقش بر آب می شود.

وی افزود: همانطور که می دانیم دولت تدبیر وامید با شرایط سخت و تورم ۴۲ درصد کشور را تحویل گرفت و در واقع خداوند فرصت دیگری به این ملت داد تا با انتخاب درست از آن شرایط سخت نجات یابند. دکتر روحانی علیرغم تنگناهای مالی اقدامات موثر زیادی در کشور انجام داده از جمله تحول نظام سلامت و ... چنان که امروز شرایط کشور در آرامش است و در سایه ی درایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت، امید  در مردم ایجاد شده و به آینده ی روشن نظام امیدواریم.

وی با اشاره به حضور گسترده ی مردم در جشن بزرگ همدلی ۱۲بهمن در شهر بندرترکمن گفت: حضور مردم یعنی تثبیت نظام، یعنی مردم به رهبری، انقلاب،  دولت و کارگزاران دولت اعتماد دارند و ان شاا.. امسال علیرغم تنگناها و مشکلات موجود حضور مردم در۲۲بهمن پررنگ تر خواهد بود

 همایش مشترک و بزرگ جشن انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش مشترک و بزرگ جشن انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 همایش مشترک و بزرگ جشن انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش مشترک و بزرگ جشن انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 769
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1900

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 225
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3948
بازدید سال:16993
بازدید کل:2177504