عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، شیرنگی معاون فرماندار و مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان در راستای هماهنگی برنامه های دهه فجر روز چهارشنبه 20بهمن در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک ایام ا.. هه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ایام یادآور ایثارگری، رنج ها و سختی های زیادی است که مردم با وجود مشکلات زیاد جمع شدند و پیروزی این انقلاب حاصل شد لذا مردم ما استحقاق زندگی بهتری دارند و ما باید در حد توان تلاش کنیم ایران آبادتر و آزادتر باشد.

وی افزود: با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب می توان آثار انقلاب را در زندگی مردم مشاهده کرد. مسئولان روابط عمومی بایستی این را به مردم و نسل جوان نشان دهند تا هم بدانند چه وضعیتی داشتیم و اکنون به کجا رسیدیم.

فرماندار با اشاره به اهمیت روز 22 بهمن گفت: این روز روزی است که تمامی آرزوها و آرمان های مردم از زمان مشروطیت و آمال همه ایرانیان ضد ظلم تحقق پیدا کرد و رژیم ظالم شاهنشاهی از ایران برچیده شد.

وی درادامه به فرق نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام ها اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با فطرت مردم مسلمان هماهنگی دارد.

فیروزی در ادامه با اشاره به نقش حضرت امام خمینی (ره) گفت: شجاعت و جسارت امام بود که شرایط را عوض کرد و چنین حرکت تاریخی عظیمی را در کشورمان رقم زد.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه سنگینی که بر دوش ماست حضور در راهپیمایی 22 بهمن است چرا که این حضور نقشه مخالفان و دشمنان خارجی خصوصا در راس آن اسرائیل را نقش بر اب خواهد کرد لذا باید تلاش کنیم این حضور را تقویت کنیم. این حضور یعنی بیعت مجدد مردم با آرمان های انقلاب، شهدا، امام و رهبری که باعث تثبیت نظام است.

فیروزی مسئولین روابط عمومی را چشم دستگاه های اجرایی خواند و گفت: شما نقش مهم و برجسته ای در انعکاس اقدامات و خدمات و کارکردهای دولت به مردم و آگاهی بخشی دارید و تا حد امکان بنحو احسن بایستی اطلاع رسانی به مردم را انجام دهید.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: بایستی سعی کنیم بدون دخالت و با رعایت اصل بی طرفیانتخابات خوب و باشکوهی برگزار کنیم تا دشمن ناامید شود.

در ادمه شیرنگی معاون فرماندار نیز ضمن تبریک جشن های پیروزی انقلاب و طلوع خورشید انقلاب گفت: با تلاش حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و هم سرنوشت کشور ما را تغییر داد و هم مسیر دنیا را متحول کرد و این واقعیتی انکار ناپذیر است که قرن حاضر ما تحت تاثیر شخصیت بزرگی ون حضرت امام بود.

وی افزود: هر انقلابی معمولا در دهه سوم عمر خود نابود می شود ولی انقلاب ما نه تنها بر اساس نظریه های غربی در 5 سال و نه در دهه سوم نابود نشده بلکه امروز مقتدرانه به پیش می رود و نه فقط تبدیل به قدرتمنطقه ای شده بلکه در معادلات جهانی هم حضور دارد.

معاون فرماندار اظهار داشت: امام خمینی(ره) هم خود امیدوار بود و هم امید را در دل مردم ما زنده کرد.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد:

1-  مقرر گردید راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح و مسیر آن از محل میدان مختومقلی به سمت چهارراه شهید کاسب برگزار شود.

2-   مقرر گردید ادارات شهرستان عملکرد خود در دهه فجر را بصورت پاورپوینت در قالب CD حداکثر تا 24 بهمن به فرمانداری ارسال نمایند.

جلسه هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 379
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1958

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3478
بازدید سال:16523
بازدید کل:2177034