عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین نشست فرماندار با کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرترکمن


دومین نشست فرماندار با کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دومین نشست فرماندار با کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 روز شنبه مورخ 23/2/96 جلسه ای با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن، شیرنگی معاون فرماندار، اعضای شورای تامین، اعضای هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات شهرستان و کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندر ترکمن در خصوص رعایت قوانین تبلیغات انتخابات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک نیمه شعبان و تسلیت حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر گفت: ما با شور انتخاباتی مخالف نیستیم ما با بی قانونی و بی نظمی مخالفیم. همه کاندیداهای ثبت نامی تایید صلاحیت شدند  و ما حسن نیت خود را ثابت کردیم و قصد ما برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات است  ما مخالف برنامه های تبلیغاتی نیستیم لذا سعی شود فعالیت های تبلیغاتی در چهارچوب قوانین صورت گیرد.
وی با تاکید بر رعایت خط قرمز ها و حدود قوانین افزود: علی رغم این که قوانین و مصادیق مجاز و غیرمجاز و دستورالعمل های تبلیغات انتخاب در قالب CD به هر یک از کاندیداها ارسال شد موارد تخلفات همچنان در شهر مشاهده می شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به موارد تخلف تبلیغاتی از جمله ابعاد غیرقانونی عکس ها، بنرها و پوسترها، نصب اطلاعیه و پوستر و بنر در مکان های غیرقانونی، سر و صدای بیش از حد و نارضایتی مردم و کارناوال های تبلیغاتی تاکید کرد: راه اندازی کارناوال تبلیغاتی خلاف قانون است و هر گونه اتفاقی اگر در آن رخ دهد شخص کاندید مسئول و پاسخگو باید باشد.
وی همچنین در خصوص سخنرانی کاندیداها در فضای باز افزود: حتما پیش از سخنرانی مجوز هفتگی یا روزانه از ستاد انتخابات شهرستان گرفته شود.
فیروزی ادامه داد: یکی از مهمترین موارد در برگزاری انتخابات  تامین امنیت است لذا در صورت هر گونه مورد تخلف که مخل امنیت شهرستان شود با کاندیدای متخلف برخورد خواهد شد. لذا در این راستا از کاندیداها خواست با برگزاری جلسه ویژه با طرفداران به مرور مقررات پرداخته، فعالیت های تبلیغاتی خود را در چهارچوب قانون انجام دهند و بیشتر از روش های نوین تبلیغاتی استفاده نمایند.
در ادامه مزیدی دادستان شهرستان گفت: برقراری امنیت و سلامت انتخابات مهمترین وظیفه ماست و حضور پرشور مردم نیز از مهمترین ملاک های ما در انتخابات است بنابراین با هرگونه فعالیتی که باعث اخلال نظم و امنیت و آرامش مردم شود طبق قانون برخورد می کنیم.
شهردار بندرترکمن نیز در این جلسه با اشاره به وظایف شوراها گفت: یکی از وظایف شوراها نظارت بر عملکرد شهرداری است و یکی از مهمترین وظایف شهرداری زیباسازی است.
وی افزود: 200 مترمربع فضا جهت تبلیغات کاندیداها مهیا شده است لذا موارد تخلفی همچون نصب عکس و پوستر بر روی سطل های زباله، تابلوهای ترافیکی و ... فقط موجب خسارت و تقبل هزینه های گزاف جهت بازسازی می شود. شورای شهر نهاد قانونی است ان شاا.. که با رعایت قوانین و مقررات  شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در سطح شهرستان باشیم.

دومین نشست فرماندار با کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 

دومین نشست فرماندار با کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 

دومین نشست فرماندار با کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 

دومین نشست فرماندار با کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 505
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2144

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1330
بازدید سال:14375
بازدید کل:2174886