عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

  عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن  به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر ضمن شرکت در نماز جمعه بندرترکمن بعنوان سخنران پیش از خطبه با موضوع مواد مخدر و آسیب های اجتماعی آن به ایراد سخنرانی پرداخت.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار اظهار داشت: باندهای مافیای مواد مخدر به جهت سود نامشروع از طریق قاچاق مواد مخدر  همیشه و در طول تاریخ به قاچاق و فروش مواد مخدر مبادرت و آسیب های جدی به جامعه به ویژه کشورهای محروم و جهان سوم وارد کرده اند.
وی افزود: امروزه قاچاق و مصرف مواد مخدر از نوع سنتی به صنعتی تبدیل شده و بسیار خطرناک و ویران کننده است.
 فرماندار گفت: اولین آسیب مواد مخدر این است که امنیت ملی یک کشور را به مخاطره می اندازد. وی دومین آسیب جدی مواد مخدر را در حوزه اقتصادی دانست و گفت: فرد معتاد نمی تواند روی پای خود بایستد و از نظر اقتصادی خود و خانواده اش را تامین کند لذا خوار و ذلیل می شود.
فیروزی تصریح کرد: نابود کردن جوانان از طریق مواد مخدر از اهداف دشمنان انقلاب می باشد، چرا که آنها نتوانستند از طریق جنگ بر ملت ایران غلبه کنند  از این رو با طرح نقشه آلوده کردن جوانان از طریق مواد افیونی و ضعیف کردن اراده جوانان سعی می کنند به استقلال سیاسی کشور ضربه بزنند ولی تاکنون با اراده قوی ملت و رهبری و درایت و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب و خون شهدا نتوانستند به اهداف خود دست یابند.
وی افزود: دولت و ملت ایران جهت مقابله با این پدیده شوم هزاران شهید و جانباز تقدیم نموده و برای درمان معتادان و ریشه کنی این معضل هزینه های بالایی را انجام داده استو وظیفه  همه ماست که در راستای مقابله با این بلای خانمانسوز و اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم و به تربیت فرزندان خود اهمیت دهیم. لذا از ائمه جمعه درخواست کرد در این راستا و از ظرفیت نماز جمعه با رویکرد پیشگیرانه و آگاه سازی عمومی در زمینه اثرات سوء مواد مخدر همکاری و اطلاع رسانی نمایند.
همچنین فضیلت رئیس دادگستری شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن شرکت در نماز جمعه و گرامیداشت هفته قضائیه و یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش به بیان برخی از رویکردهای دادگستری شهرستان پرداخت و ضمن اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: امنیت، عدالت و آسایش از مولفه های مهم و حیاتی برای جامعه بوده و دادگستری شهرستان تمام همت خود را برای برقراری امنیت به کار بسته و با افرادی که مخل آسایش و امنیت مردم هستند به شدت برخورد نموده و امروز ما با کاهش جرائم خشن شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم.
در ادامه امام جمعه بندر ترکمن حاج عبدالرحمن آخوند کر در خطبه های نماز جمعه  ضمن اشاره به معضلات و آسیب های مواد مخدر در سطح جامعه و خانواده از مردم خواستند به تربیت فرزندان خود اهمیت دهند و آشنایی فرزندان با علوم دینی را در اولویت خود قرار دهند که یکی از عوامل مهم در جلوگیری از اعتیاد فرزندان و جوانان به مواد مخدر است.

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 577
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2227

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 439
بازدید ماه:6209
بازدید سال:19254
بازدید کل:2179765