عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روحانیون هدایتگران و رهبران دینی جامعه هستند

فرماندار ترکمن در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان؛

روحانیون هدایتگران و رهبران دینی جامعه هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

روحانیون هدایتگران و رهبران دینی جامعه هستند

   الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان با حضور حاج آخوند میرزاعلی امام جمعه آق قلا و مشاور استاندار در امور اهل سنت، حاج آخوند اونق و حاج آخوند کر ائمه جمعه شهرستان و جمعی از علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان روز دوشنبه 21 اسفند در محل فرمانداری برگزار شد گفت: روحانیون هدایتگران و رهبران دینی جامعه هستند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛  هیوه چی فرماندار اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از طرفیت علما و روحانیون و ارائه راهکار در خصوص مشکلات فرهنگی و اجتماعی می باشد.
وی با اشاره به اینکه عمده مسائل ما در حوزه فرهنگی است وظیفه همه ماست که با فرهنگسازی صحیح در جهت حل مشکلات گام برداریم و در این راستا روحانیت با توجه به جایگاه هدایت و رهبری دینی جامعه می توانند کمک زیادی کنند.
هیوه چی گفت: مختصات تربیت اسلامی بر اساس دین و آئینمان را باید تعریف و تشریح کنیم. امروز شاهد هستیم که از دشمن از طریق فضای مجازی و اینترنت و شبکه های اجتماعی در خانواده ها رخنه کرده و فرزندان ما را تربیت نااهلانه می کند لذا بایستی به خانواده ها هشدار دهیم چرا که روزنه آسیب ما همین جاست باید به پدران و مادران یاداوری کنیم برای تربیت فرزندان وقت بگذارند و آنها را سر سفره تربیت کنند.
وی تاکید کرد: این روزنه باید به همت علما گرفته شود خانواده را در راستای نحوه تربیت اسلامی و دینی روشن کنند و آیتم های آن را به خانواده ها اعلام کنند چرا که کلام روحانیون ذی نفوذ و گفتارشان ارزشمند است و از این طریق به فرهنگسازی کمک کنند آسیب ها کمتر شود.
فرماندار با تاکید بر تربیت هدفمند فرزندان گفت: اگر ۳ فاکتور توانمندی، سازگاری و مسئولیت پذیری در تربیت فرزندان بکار گرفته شود آسیب ها و مشکلات کمتر خواهد شد.
وی گفت: امنیت مهمترین مسئله کشور و اولویت یک جامعه و مهمترین مولفه در زندگی اجتماعی است و خدا را شاکریم  با سازماندهی و تلاش سران نظام و مملکت امنیت بطور کامل در کشور استقرار یافته لذا  باید این امنیت را حراست، حمایت و پشتییبانی کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: با تحلیل اغتشاشات اخیر، به پاره ای از ضعف مدیریت ها پی می بریم چرا که اکثر کسانی که در این اغتشاشات دخالت داشتند به مسائل اجتماعی اعتراض داشتند مدیران جامعه باید به حرف و درد دل مردم گوش کنند و راه حل پیدا کنند.
وی مشکل عمده کشور را اشتغال دانست و گفت: به دلیل پاره ای از مسائل اخیر متاسفانه روند اشتغال به کندی پیش می رود اما با تلاش دولت تدبیر و امید در برش ملی، استانی و شهرستانی برنامه ریزی شده و قریب 20 هزار اشتغال در استان و ۱۰۸۸ نفر تعهد اشتغال شهرستان می باشد که تاکنون حدود ۱۰۰۰ نفر محقق شده است.
فرماندار با اشاره به برنامه های توسعه شهرستان گفت: تا زمانی که فکرها درست نشود توسعه اتفاق نمی افتد و بایستی برای داشتن جامعه سالم همراه با رشد و توسعه، انسان های با فرهنگ درست و سالم تربیت کنیم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 395
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2687

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1310
بازدید سال:14355
بازدید کل:2174866