عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد


پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن  برگزار شد

 پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن صبح امروز با حضور الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن، بخشداران مرکزی وسیجوال و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی در این جلسه با تاکید بر اهمیت اشتغال در شهرستان گفت: مسئولین دستگاهها با نگاه و دید ویژه نسبت به موضوع اشتغال، تلاش مضاعفی در جهت کاهش بیکاری در شهرستان انجام دهند.
وی اظهار داشت:  اعتبارات استانی که در جلسه کمیته برنامه ریزی به شهرستان ها تخصیص داده می شود اندک است و برای تحقق اهداف توسعه ای شهرستان کافی نیست لذا مسئولین دستگاه ها در راستای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند تا بتوانیم رشد و توسعه شهرستان را رقم بزنیم.
وی با تاکید بر اهمیت اعتبارات برای شهرستان گفت: هر چه اعتبارات بیشتری جذب شود مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان تسهیل خواهد شد.
هیوه چی همچنین بر نظارت بر طرح های تسهلات بطور جدی تاکید کرد  و گفت: دو محور مهم در اشتغال یکی ایجاد اشتغال و دیگری راستی آزمایی طرح ها می باشد که تیم نظارتی ستاد اشتغال در راستای این اهداف باید نظارت های جدی داشته باشند تا تسهیلات در همان راستای تقاضا شده بکارگیری شود.
وی همچنین از بانکهای عامل خواستار تسریع در پرداخت ها شد و از آن جا که ورود اطلاعات در پرداختی ها بسیار مهم است بر ثبت به موقع در سامانه رصد تاکید کرد.
فرماندار در خصوص طرح های تاثیرگذار در جذب اعتبارات گفت: ظرفیت شهرستان در حوزه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بالاست و در این حوزه ها طرح های میلیاردی می تواند تعریف شود.
رئیس ستاد اشتغال شهرستان در خصوص طرح بسته مشوق بیمه ای گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تامین اجتماعی با هماهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان جلسه اختصاصی آموزشی با حضور کارفرمایان برگزار کند.
وی با اشاره به اینکه ماهیت مهارتی و اشتغال شهرستان طوری است که در برخی حوزه ها ممکن است تعداد تقاضای تسهیلات اشتغال زیاد باشد، گفت: هر شهرستان ظرفیت خاصی دارد از جمله در حوزه کامیون و کامیونت شهرستان های غرب استان بویژه شهرستان ترکمن تعداد متقاضیان نسبت به سایر شهرستان ها بالاست.
در پایان فرماندار با تاکید بر همدلی و و هماهنگی دستگاه ها گفت: اگر بخواهیم اهداف ستاد اشتغال را در شهرستان محقق کنیم و توسعه و پیشرفت را در شهرستان رقم بزنیم بایستی همه مسئولین با همدلی و هماهنگی و هم سویی در جهت رفع موانع و مشکلات گام بردارند و تلاش کنند.

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن  برگزار شد

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن  برگزار شد

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن  برگزار شد

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن  برگزار شد

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن  برگزار شد

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن  برگزار شد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 384
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2969

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3434
بازدید سال:16479
بازدید کل:2176990