عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ترکمن:

برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ترکمن گفت: برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد و نسبت به سال های گذشته با وضع و کیفیت بهتری برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن, محمدجواد زنگانه معاون فرماندار در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن که روز پنج شنبه 22 آذر در محل فرمانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: ما بایستی به دنبال افزایش بصیرت نوجوانان و جوانمان باشیم تا بدانند چرا انقلاب کردیم از این رو  برنامه های چله انقلاب با رویکرد خلاقانه و نوآورانه باشد.
وی افزود:  انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، ما نه برای نان و نه برای آب انقلاب کردیم.
زنگانه با اشاره به قیام امام حسین (ع) و ایستادگی ایشان در مقابل دشمنان اسلام، گفت: مبارزه و ایستادگی مقابل استکبار هزینه دارد، زمانی که سرسپردگی استکبار کنار گذاشته  شود به مذاق آن ها خوش نمی آید و شرایط را دشوار می کنند.
وی تصریح کرد: کشور ما انقلاب ما در سال 1357 خط بطلانی به خواسته های امریکا و دیگر ایادی استکبار کشید و تحریم ها شروع شد چرا که مبارزه همیشه هزینه دارد.
وی با بیان این که خداوند در قرآن مدام به پیامبر می گوید" نماز بخوان زکات بده" گفت: این امر اهمیت موضوع را نشان می دهد و در خصوص انقلاب هم ما نیاز به تذکر و مرور اهداف و برنامه ها داریم.
 معاون فرماندار افزود: برنامه های گرامیداشت دهه فجر بایستی به سوالات پاسخ دهد، این که چرا انقلاب کردیم و در قبال این انقلاب و شهدا که برای من و شما جان عزیزشان را دادند چه وظایفی داریم و تاکید کرد: باید برای رضایت شهدا تلاش کنیم گره ای از کار مردم باز کنیم.
زنگانه در پایان اظهار کرد: حسب تکلیف انقلابی و هم حسب امور عقلانی و منطقی، ان شاا.. جشن هایی در شهرستان برنامه ریزی و برگزار خواهیم کرد تا دشمنان اسلام روز به روز از براندازی نظام جمهوری اسلامی ناامید و ناامیدتر شوند.
گفتنی است این جلسه با محوریت تدوین و ارائه  برنامه های شاخص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گروه کاری سلامت با موضوع طرح سلامت سالمندان و گروه کاری اشتغال جهت برنامه ریزی برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار در فضای مجازی با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

 

برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

 

برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 425
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3191

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1384
بازدید سال:14429
بازدید کل:2174940