عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام دعوت فرماندار ترکمن از مردم شریف شهرستان به شرکت در راهپیمایی روز قدس


پیام دعوت فرماندار ترکمن از مردم شریف شهرستان به شرکت در راهپیمایی روز قدس

 پیام دعوت فرماندار ترکمن از مردم شریف شهرستان به شرکت در راهپیمایی روز قدس

 الیاس هیوه چی فرماندار ترکمن طي پيامي از همه مردم شهرستان دعوت كرد تا با حضور گسترده خود درراهپيمايي روز جهاني قدس از مردم مظلوم فلسطين در برابر رژيم اشغالگر قدس اعلام حمايت كنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
در آستانه روز قدس، موعد همبستگی با مردم مظلوم فلسطین قرار داریم. روزی که ملّت‌های آزاده‌ی جهان یکصدا و یکپارچه می‌خروشند و ندای آزادی و آزادگی سر می‌دهند.
 هر سال در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به روزي اختصاص دارد كه مي توان آن را دفاع از مظلومان جهان و مقابله با مستضعفين با مستكبرين ناميد ، قدس تنها به سرزمين فلسطين تعلق ندارد بلكه تمام مسلمين جهان آن را به عنوان ارزش و پايبندي خود به اسلام قبول و برآن اصرار دارند.
روز قدس و سرزمين فلسطين امروز نماد مظلوميت است، نماد كشوري است كه سال هاست مورد ظلم و ستم قرار گرفته و با استقامت و پافشاري خود و برخي كشورهاي دوست همچون ايران اسلامي توانسته است جايگاه خود را در سطح جهان و منطقه به دست بياورد و فرياد مظلوميت خود را به گوش جهانيان برساند.
دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم که امروزه باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و امسال هم فریاد برآوریم و یکبار دیگر این روز بزرگ را در تاریخ ماندگارتر كنیم.
اینجانب ضمن گراميداشت روز قدس و سپاس از رشادت‌ها و مجاهدت‌های همیشگی مردم قهرمان ایران اسلامی به‌ویژه شهروندان شهرستان ترکمن، از ملت عزیزمان دعوت می‌کنم تا پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز قدس حضوری با شکوه و دشمن‌شکن از خود به نمایش بگذارند تا بار دیگر نام ایران و ایرانی در پهنه گیتی طنین‌انداز شود و جهان و منطقه اي عاري از جنگ، خشونت و حملات تروريستي داشته باشيم.
مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان ترکمن از ساعت 11 صبح روز جمعه 10 خرداد  از میدان مختومقلی به سمت چهار راه شهید کاسب خواهد بود.
الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 376
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3515

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1362
بازدید سال:14407
بازدید کل:2174918