عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان: لازم است فرصت مديريتي به حوزه زنان را همه مسئولان اعمال نمايند


سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان: لازم است فرصت مديريتي به حوزه زنان را همه مسئولان اعمال نمايند

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان: لازم است فرصت مديريتي به حوزه زنان را همه مسئولان اعمال نمايند

فائزه عبداللهي گفت با عنايت به حضور زنان با تجربه و فرهيخته وكارآمد بسيار در استان گلستان , مي طلبد فرصت مديريتي به حوزه زنان را همه مسئولان اعمال نمايند .

عبداللهي در ملاقات با فرماندارشهرستان بندرتركمن ضمن تشكر از انتخاب شايسته دكتر صادقلو استاندار محترم افزود : با توجه به سابقه و تجربه اي كه از شما سراغ داشتيم اين انتصاب دور از انتظار نبود .

وي ياد آور شد : با توجه به اينكه در حوزه هاي مختلف كسب تجربه داشته ايد مي طلبد كه شايسته سالاري اعمال شود و به خانم ها ي فرهيخته و توانمند شهرستان مسئوليت هاي مديريتي نيز سپرده شود .

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان طي سخناني با بيان اينكه هيچگاه نبايد خانواده فراموش شودخاطر نشان كرد : همانطور كه يك مدير مرد خانواده را در الويت اول خود قرارا مي دهد توجه و نقش آفريني يك مدير زن در قبال خانواده بايد پررنگتر باشد .

فائزه عبداللهي ابراز اميد واري كرد با نشستي كه با معاونت هاي استانداري برگزاركردند و به تعاملات مثبتي كه دست يافتند درانجام وظيفه درحوزه زنان وخانواده مصمم تر گام خواهندبرداشت . و اگر تا به حال طرح ها و پروژه هاي زنان به هر دليلي اجرايي نشده الان فرصت خوبي است كه اجرايي شود .

فرماندار شهرستان بندرتركمن ضمن تقدير و تشكر از حضور سرپرست و كارشناسان دفتر امور زنان و خانواده استانداري و جمعي از زنان فرهيخته استان گفت : در بحث مديريت زنان , سعي خواهد شد از زنان همكار باسابقه با تجربه و تحصيلات عاليه در پست هاي مديريتي در ادارت و بخشداري ها استفاده شود .

مرجان ناز قليچي با بيان اينكه لازم است از توان همه جامعه استفاده شود ياد آور شد: بزرگترين سرمايه هر كشوري نيروي انساني آن كشور است.

وي ضمن معرفي همكارانش در حوزه بانوان در پست هاي مشاور امور بانوان , مشاور امور زنان روستايي و كارشناس دفتر بانوان شهرستان تاكيد كرد :لا زم است زنان مدير نه تنها در بحث زنان بلكه در هر حوزه اي كه وارد مي شوندآن قدر توانمندعمل كنند كه بستر براي حضور فعاليت هاي زنان ديگر نيز فراهم شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : adib
  • بازدید : 993
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 36

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 300
بازدید دیروز: 366
بازدید ماه:2053
بازدید سال:15098
بازدید کل:2175609