عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار بندرترکمن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر


پیام تبریک فرماندار بندرترکمن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام تبریک فرماندار بندرترکمن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

 فرماندار شهرستان بندرترکمن در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
دهه ى فجر، آن آیینه ایست که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره هاى تاریک و قرون خالیه، بایستى ما مى نشستیم و اسمى از اسلام مى آوردیم. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست ، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد، انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.
انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان است. انقلابی که به روایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) «معجزه قرن» و « انفجار نور» بود و فرارسیدن دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های گوناگون می باشد.
دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب و  طلوع دوباره آفتاب انقلاب و جشن  فرخندگی، بالندگی و تابندگی  میهن اسلامی ایران است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرزندان گرانقدرشان و شهدا و همچنین تبریک فرارسیدن چهل و یکمین فجر انقلاب و در راستای اطاعت از فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله العالی) که تأکید فرمودند ملت ایران در روز ۲۲ بهمن با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود، جبهه استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهد کرد، از امت همیشه در صحنه، شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان بندرترکمن دعوت به عمل می آورم که با حضور گرم خود در راهپیمائی یوم ا... عظیم ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و در صفوف به هم پیوسته به دشمنان این نظام مقدس نشان دهیم که در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، حکومت صالحان همچنان پابرجا بوده و ان شاء الله جهانی خواهد شد.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان بندرترکمن"
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1027
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3906

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1357
بازدید سال:14402
بازدید کل:2174913