عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش کار آفرینان جوان شهرستان ترکمن برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار برگزار شد؛

همایش کار آفرینان جوان شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش کار آفرینان جوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 به مناسبت دهه مبارک فجر؛ همایش کار آفرینان جوان با حضور فرماندار شهرستان ترکمن و جمعی از مسئولین  روز سه شنبه 15 بهمن ماه  98 در محل مدرسه دخترانه شهید غزه بندر ترکمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی و ماهیت آن خدمت به مردم است و دهه فجر فرصتی است برای دولتمردان تا اقدامات و خدمات دولت را به مردم بازگو کنند و همچنین مطالبات مردم را بشنوند و پاسخگو باشند.
وی افزود: در دهه فجر امسال 57 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 600 میلیون تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود از جمله افتتاح و کلنگ زنی مدرسه، طرح های هادی روستایی، افتتاح هتل و...
هیوه چی با اشاره به جنگ اقتصادی امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی، گفت: دشمن در طی 41 سال گذشته با برنامه های مختلف سعی در تضعیف و نابودی نظام داشت و نقشه ی اخیرش تحریم و جنگ اقتصادی بود.
وی افزود: دشمن گلوگاه را بست تا مانع ارتباط ما با دنیا شود و جلوی انتفاع ما را از لحاظ بازرگانی و تجارت بگیرد غافل از این که در داخل مملکت ظرفیت هایی است که با تکیه بر آن ها و بدون نفت هم می توان کشور را مدیریت کرد.
هیوه چی فشارهای اقتصادی را نتیجه جنگ اقتصادی دشمن خصوصا امریکا برشمرد و گفت: مشکلات اقتصادی کنونی که گریبانگیر ما هستیم هزینه ی تقابل و مبارزه با دشمن است.
وی ادامه داد: زنان و مردان کارآفرین زیادی در جای جای مملکت در حال تلاش و فعالیت هستند و شما دانش آموزان با رویکرد کارآفرینی و ابتکار و خلاقیت تلاش کنید، به مهارت آموزی و کسب تجربه بپردازید و وارد عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .. شوید چرا که توسعه و پیشرفت جامعه به دستان شما نوجوانان و جوانان روی خواهد داد.
فرماندار گفت: انتظار داریم جوانان و نوجوانان عزم خود را جزم کنند و در جهت استمرار نظام و انقلاب تلاش کنند تا ان شاا.. هم سلامت جسمانی و روانی و هم اقتصادی خود را رقم بزنند.
وی در پایان به رویداد مهم سیاسی سال جاری یعنی انتخابات دوم اسفند اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر وحدت و یکپارچگی و وفاداری خود به نظام و انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

همایش کار آفرینان جوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش کار آفرینان جوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش کار آفرینان جوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش کار آفرینان جوان شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 330
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3919

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1313
بازدید سال:14358
بازدید کل:2174869