عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تلاش کنیم در اوج آرامش، انتخابات رقابتی را رقم بزنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست با فعالان سیاسی شهرستان:

تلاش کنیم در اوج آرامش، انتخابات رقابتی را رقم بزنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تلاش کنیم در اوج آرامش، انتخابات رقابتی را رقم بزنیم

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست با فعالان سیاسی شهرستان بندرترکمن که با حضور فرماندار برگزار شد؛ گفت: تلاش کنیم در اوج آرامش، انتخابات رقابتی را رقم بزنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار پیش از ظهر امروز سه شنبه سوم تیرماه در نشستی که با فعالان سیاسی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی که کرونا بر سر کشور سایه افکنده و مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند؛ تلاش کنیم با وفاق و همدلی در کنار هم و در کنار مردم باشیم و با رعایت کلیه مسائل قانونی، در اوج آرامش انتخابات رقابتی در شهرستان برگزار کنیم.
وی افزود: عملکرد حوزه اجتماعی، سیاسی و امنیتی در شهرستان بندرترکمن و اتحاد و همدلی شیعه و سنی موجب مباهات و افتخار ما در کل کشور است.
چراغعلی اظهار کرد: با توجه به این که اقتصادی که بیماری و چالش و تحریم داشته، همچون افراد دارای بیماری زمینه ای دارند از بیماری کرونا بیشتر صدمه دیده اند، آسیب بیشتری میبیند چنانکه شاهد آسیب جدی در اقتصاد کشور بخصوص در حوزه معیشت هستیم.
وی افزود: در روزهای پرتلاطم و پرچالش اقتصادی احزاب، گروه های سیاسی و شخصیت های شاخص سیاسی در کنار مردم باشند و قطعا از ابن بحران ها و شرایط سخت با موفقیت عبور خواهیم کرد. و ان شاا.. در ۱۳ آبان همزمان با  انتخابات مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری امریکا، شاهد نتایج خوبی در حوزه پایدار کردن چالش های کشور خواهیم بود.
معاون استاندار از فعالان سیاسی شهرستان خواست در انتخابات پیش رو حضور داشته باشند و در عین رفاقت، رقابت کنند و تاکید کرد کسی که ظرفیت رقابت ندارد کناره گیری کند.
وی همچنین با اشاره به این که بی حاشیه ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب در استان ما برگزار شد گفت: حضور گسترده مردم و  تلاش فرمانداران و هیئت های اجرایی وباعث و بانی این عملکرد درخشان شد.
چراغعلی افزود: طابق اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور و وزارت کشور، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در ۲۱ شهریورماه را داریم و تاکنون طبق برنامه پیش رفتیم و انتخابات را با جدیت و با شکوه و با حضور حداکثری  و پرشور مردم در حوزه غرب استان خواهیم داشت.
وی افزود: این پاندمی که در کل دنیا و کشور ماهم اتفاق افتاد تاثیر بسزایی در فعالیت های اجتماعی ما گذاشت بسیاری از فعالیت ها تعطیل شد و آموزش بشدت تحت تاثیر قرار گرفت و در حال رصد نرم آسیب های اجتماعی هستیم. دستگاه های اجرایی شهرستان برنامه هایی جهت ایجاد نشاط در خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات لازم طراحی و اجرا کنند تا با سلامتی از این بحران عبور کنیم.
در ادامه الیاس هیوه چی فرماندار با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان، از هیئت امنای بازارها خواست در رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش بیشتری کنند و افزود: هدف ما تعطیلی بازارها نیست.
وی افزود: اولویت ما حفظ سلامت مردم است بنابراین تلاش می کنیم با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی سلامت مردم با تهدید مواجه نشود و هم کسب و کار حفظ شود و چرخ اقتصاد بخوبی بگردد بنابراین همه اصناف و همه مردم با همدلی و همکاری تلاش کنند تا از این بحران به سلامتی عبور کنیم.
گفتنی است در این نشست مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و امنیتی و انتظامی استانداری نیز حضور داشتند.

تلاش کنیم در اوج آرامش، انتخابات رقابتی را رقم بزنیم

 

تلاش کنیم در اوج آرامش، انتخابات رقابتی را رقم بزنیم

 

تلاش کنیم در اوج آرامش، انتخابات رقابتی را رقم بزنیم

 

تلاش کنیم در اوج آرامش، انتخابات رقابتی را رقم بزنیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 238
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4168

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1368
بازدید سال:14413
بازدید کل:2174924