عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست فرماندار ترکمن با سالمندان شهرستان

به مناسبت روز جهانی سالمندان صورت گرفت؛

نشست فرماندار ترکمن با سالمندان شهرستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست فرماندار ترکمن با سالمندان شهرستان

به مناسبت دهم مهر روز حهانی سالمندان، نشستی با حضور فرماندار شهرستان ترکمن و جمعی از سالمندان این شهرستان روز شنبه ۱۲ مهر در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، سیدصادق شیرنگی ضمن گرامیداشت روز جهانی سالمندان، اظهار کرد: طبیعت زندگی همه موجودات از جمله انسان شامل دوران طفولیت، کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی و سالمندی است اما انسان ها به دلیل جایگاهی که دارند متمایز از سایر موجودات هستند. 
وی افزود: هر آنچه امروز به عنوان مظاهر فرهنگ و تمدن در اطراف خود داریم حاصل تلاش و دسترنج شما سالمندان عزیزان است که عمر بابرکت خود را در راستای توسعه و آبادانی و اعتلای کشور صرف کرده اید.
وی تصریح کرد: سالمندان با ۳۰ سال صاحب اندیشه و فکر و تجربه به پیشبرد اهداف نظام و حفظ دستاوردهای پیشینیان و انتقال این تجارب به نسل آینده برای توسعه و آبادانی کمک می کنند.
وی افزود: قطعا زمانی من و امسال من که به عنوان کارمند هستیم و دورانی که شما در گذشته سپری کردید و تلاش کردید برای توسعه کشور، ماهم در حال حاضر این رسالت را به عهده داریم و باید به بهترین وجه ممکن امانتی که شما به ما سپردید صیانت و تقویت کنیم و به آیندگان بسپاریم تا همچنان این چرخ گردون بچرخد و نیازهای جامعه ما برای داشتن یک جامعه ای آباد و توسعه یافته برطرف شود.
شیرنگی ضمن تقدیر و تشکر از سالمندان آن ها را شایسته تقدیر و همچون ریشه درختانی دانست که ساقه و شاخه و برگ ها را نگه داشته اند و افزود: اگر نبودید و زحمت نمی کشیدید و به فکر حل مشکلات مردم در زمان خدمت خود نبودید ما نمی توانستیم امروز در این جایگاه حضور داشته باشیم. ما در واقع محصول تلاش های شما هستیم و بایستی این فرصت و موقعیت را ارج بگذاریم و از شما صمیمانه تشکر کنیم.
وی گفت: همه جوامع بشری خواه یا ناخواه به سمت پیری می رود ما برای مقاطع مختلف عمر افراد در جامعه برنامه داریم. کودکی وارد مدرسه می شود دولت برنامه ریزی می کند این کودک از ۷سالگی تا ۱۸ سالگی در مراکز آموزشی آموزش ببیند زیرساختها را فراهم می کند. ولی برای دوران میانسالی و کهنسالی شاید برنامه مدونی نباشد. در گذشته همه در کنار هم بودند و افتخار می کردند اما اکنون شرایط فرق کرده و پیشرفت های علمی و تغییر ارزش ها و جایگزینی ارزش ها باعث شده است قشر سالمند کمتر مورد توجه قرار گیرد و این زیبنده جامعه اسلامی نیست چرا که اسلام ارزش خاصی برای سالمندان قائل است لذابایستی طرحی نو ایجاد کنیم و شرایط را برای آرامش خاطر و آسایش روحی و روانی سالمندان فراهم کنیم ظلم است با این همه ایثار و فداکاری برای آن ها برنامه نداشته باشیم.

نشست فرماندار ترکمن با سالمندان شهرستان

 

نشست فرماندار ترکمن با سالمندان شهرستان

 

نشست فرماندار ترکمن با سالمندان شهرستان

 

نشست فرماندار ترکمن با سالمندان شهرستان

 

نشست فرماندار ترکمن با سالمندان شهرستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 222
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4443

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 344
بازدید دیروز: 474
بازدید ماه:8453
بازدید سال:21498
بازدید کل:2182009