عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام قدردانی فرماندار از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس


پیام قدردانی فرماندار از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ مهندس غراوی فرماندار شهرستان ترکمن ، ضمن انتشار پیام قدردانی از مردم شهرستان ترکمن اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ترکمن با حضور خود در راهپیمایی های سالانه روز جهانی قدس انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نشان داده اند.
 
 
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

حضور باشكوه شما مردم غیور و انقلابی شهرستان ترکمن در راهپیمایی روز جهانی قدس، نه تنها باعث افتخار و سربلندی كشور عزیزمان ایران اسلامی شد بلكه شگفتی و غضب دشمنان انقلاب را نیز بر انگیخت.

در ادامه این پیام آمده است: شما مردم عزیز شهرها و روستاهای مختلف شهرستان ترکمن ، امسال نیز با زبان روزه و با فریادی رسا، حمایت قاطع خویش را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی به نمایش گذاشتید و بار دیگر به جهانیان ثابت كردید از مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستید.

حضور باشكوه شما مردم روزه دار ترکمن در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) ، ندای وحدت اسلامی و صدای مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را به جهانیان رساند.

فرماندار شهرستان ترکمن در پایان این پیام آورده است: بر خود لازم می‌دانم از تمامی شما مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان ترکمن كه عبادت در این ماه مبارك را با دفاع از ملت مظلوم فلسطین تكمیل كردید تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم در کوتاه‌ترین زمان ممكن شاهد فروپاشی استکبار جهانی و نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار باشیم.

 

 

 

 

عبدالغفور غراوی 

فرماندار شهرستان ترکمن


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 280
بازدید دیروز: 474
بازدید ماه:8389
بازدید سال:21434
بازدید کل:2181945