عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن ؛ استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت موجود در استان، اظهار کرد: پرهیز از هر اقدامی جهت ضربه زدن به اتحاد موجود در استان و از بین بردن وحدت به عنوان نعمت بزرگ الهی ضروری است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز جمعه ۳۰ تیر در جلسه ۷ ساعته مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن با حضور مهندس ایری نماینده مردم غرب استان و مدیران اجرایی دستگاه های استان و شهرستان ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادار ایشان تصریح کرد: هیچ کدام از مدیران اجرایی و چهره های دلسوز استان با استفاده از تریبون های در اختیار حق ایجاد و گسترش منازعه و اختلاف را ندارند.
وی افزود: از امام جمعه محترم شهرستان به عنوان شخصیتی ارزشمند با نگاهی مبتنی بر وحدت اقوام و مذاهب تقدیر می کنم.
استاندار گلستان یادآور شد: قرآن کریم به ما هشدار می دهد که اولین خروجی منازعه، سستی جایگاه و مخدوش شدن شوکت است.
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: ابتدا به خودم، سپس به مدیران مجموعه های ذیل دولت و بعد از آن به تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند توصیه می کنم از منازعه پرهیز کنند.
وی ادامه داد: از همه ی بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین، علما، نخبگان و دلسوزان می خواهم به تقویت فضای اتحاد استان کمک کنند و با حکمیت مشکلات را رفع کنند و اجازه گسترش فضای اختلاف را ندهند.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ارزیابی مدیران، گفت: اکثر مدیران استان عالی، خیلی خوب، خوب و متوسط رو به بالا هستند و به مدیران ضعیف که درصد بسیار کمی هستند، تذکر داده ایم و چنانچه اصلاح لازم صورت نگیرد بنا به فرمایش ریاست محترم جمهور کوچکترین ناکارآمدی را تحمل نخواهیم کرد.
وی گفت: جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ها که با حضور مدیران استانی و شهرستانی تشکیل می شود به مثابه نقطه عطفی برای آن شهرستان است و مصوبات این جلسات ورودی تامین بودجه خواهد بود و بنوعی نقشه راه ۳ تا ۴ ساله هر فرماندار برای پیشبرد خدمت رسانی به مردم است.
استاندار گلستان افزود: بیان اقدامات به مردم ضروری است و جهاد تبیین بدرستی صورت گیرد.
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: توجه به پروژه های توسعه ای با مشارکت مردم و شرکت های تعاونی در شهرستان سیاست ماست.
وی ادامه داد: استیفای حقوق مردم و خلع یدها را با همکاری ویژه دستگاه قضا، دستگاه های امنیتی و انتظامی و دستگاه های اجرایی بطور جدی  دنبال می کنیم و با تعرض به حقوق بین المال بدون هیچ اغماضی مقابله می کنیم.
وی گفت: استان نیازمند اقدامات جهادی است ، در استان امکانات هست، ظرفیت ها هست و مدیران باید به سراغ آن بروند، تعارف را کنار بگذارید ، پیگیری از سطح ملی ضروری است. 
استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات ما سرمایه های اجتماعی را شکل می دهد و کم کاری ها باعث کاهش سرمایه های اجتماعی می شود.
لازم به ذکر است مصوبات این جلسه در حوزه محیط زیست، گاز، آب، فاضلاب، برق، فرهنگ و ارشاد، کتابخانه ها ،هلال احمر،تامین اجتماعی، مخابرات، منابع طبیعی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، شهرداری بندرترکمن، راه آهن، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، بنیاد مسکن، اداره کل امور روستایی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، راهداری، شیلات، ماهیان خاویاری، بنادر و دریانوردی و ورزش و جوانان بود.
 


 

جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 141
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6617

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 396
بازدید ماه:8977
بازدید سال:22022
بازدید کل:2182533