عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهر سیجوال میزبان استاندار گلستان شد


شهر سیجوال میزبان استاندار گلستان شد

عصر امروز مصادف با 3 بهمن 1402 دکتر زنگانه استاندار گلستان در قالب کاروان خدمت با همراهی مدیران کل ستادی با ورود به شهر سیجوال شهرستان بندر ترکمن مورد استقبال مردم قرار گرفت. 
وحدت رمز پیشرفت استان گلستان است.

دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان عصر امروز در دیدار صمیمی با مردم شهر سیجوال در مسجد جامع این شهر گفت: وحدت و انسجام بین مردم جامعه باعث قوام، توانمندی و عزت می‌شود و خدا را شکر که وحدت و انسجام استان گلستان الگو و زبانزد همه استان‌های کشور است.

استاندار گلستان افزود: خوشبختانه وحدت و همدلی بین علمای شیعه و سنی، نخبگان و مسئوولان استانی با راهبری نماینده ولی فقیه در گلستان سبب شده تا این استان بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد و این توسعه با شتاب بیشتری انجام شود.

وی در ادامه افزود، استقبال خوب و احترام شما به مدیران و مسئولان، مسئولیت ما را دوچندان می‌کند و تلاش داریم تا این مسئولیت را با تمام توان به خوبی انجام دهیم.

وی گفت: استقبال خوب شما در سفر دوم دولت سیزدهم به گلستان از رئیس‌جمهور سبب شد تا بنده ماموریت پیدا کنم به تمام ۳۷ شهر استان سفر کرده و از نزدیک با مشکلات و نظام مسائل شما آشنا شوم و با همفکری علما و نخبگان شهرهای مختلف این مسائل را بررسی و تصمیمات خوبی گرفته شود.

او یکی از مهمترین مشکلات مردم این شهر را عدم سالن ورزشی مناسب و نیمه‌کاره بودن این پروژه به مدت ۱۵ سال دانست بطوریکه عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی کارگران در دولت نهم و دهم آغاز شد و در دولت قبل بمدت هشت سال رها شده بود که با پیگیری‌های دولت سیزدهم احیا و تکمیل و این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

استاندار در پایان خبر داد: مشکل حقوقی این پروژه فوق توسط دادستان مرتفع شده و قرار است مالکیت زمین این پروژه به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شود.
گفتنی است پیش از این دیدار دکتر زنگانه در جمع علما، روحانیون، نخبگان و فعالان اجتماعی، فرهنگی سیجوال و ائمه جمعه شهرستان ترکمن به درد دل انان گوش و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
 
 

شهر سیجوال میزبان استاندار گلستان شد

 

شهر سیجوال میزبان استاندار گلستان شد

 

شهر سیجوال میزبان استاندار گلستان شد

 

شهر سیجوال میزبان استاندار گلستان شد

 

شهر سیجوال میزبان استاندار گلستان شد

 

شهر سیجوال میزبان استاندار گلستان شد

 

 
 
 
 
 
 
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 105
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 7201

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 185
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:8655
بازدید سال:21700
بازدید کل:2182211