عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن در روز سه شنبه 7 بهمن ماه 1402 با ریاست آقای سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان و با حضور آقای جعفری فرماندار ، رئیس دادگستری، اعضای شورای تامین، اعضای هیات نظارت، رئیس هیات بازرسی و اعضای ستاد انتخابات شهرستان ترکمن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن؛  ابتدا آقای جعفری رئیس ستاد انتخابات شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در انتخابات امسال 64 شعبه اخذ رای در سطح حوزه انتخابیه شهرستان ترکمن تعیین شده و همچنین نمایندگان فرماندار و بخشدار، بازرسان و عوامل اجرایی شعب نیز انتخاب و نسبت به چینش آنها اقدامات لازم انجام شده و اولین دوره آموزشی نمایندگان فرماندار و بخشدار برگزار گردید و همچنین تمامی تمهیدات برگزاری یک انتخابات سالم و با مشارکت بالا انجام شده است.

وی در ادمه افزود محور و مبنای کار ما در شهرستان در انتخابات امسال، همان 4 راهبرد توصیه شده از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «رسام» که مشتمل بر 4  اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت است، لذا در همین راستا جلسات متعددی نیز با حضور جوامع هدف و اقشار مختلف مردمی در سطح شهرستان برگزار شده و نسبت به تبیین اهمیت حضور حداکثری و برگزاری انتخابات قانونمند اقدامات لازم صورت گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ترکمن خاطرنشان ساخت: وظیفه مجریان، ناظران، بازرسان و در مجموع عوامل اجرایی انتخابات این است که با سالم برگزار کردن انتخابات و در نظر گرفتن بی‌طرفی کامل، «حق‌الناس» را رعایت کنند تا انتخاباتی سالم برگزار شود.

 

 

 

در ادامه سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده و همدلی که در بین اعضای برگزار کننده انتخابات شهرستان وجود دارد، گفت : از ابتدای انقلاب ما به طور میانگین سالی یک انتخابات داشته‌ایم، برای مردم قابل قبول نیست که نقص و کمبودی در شعب اخذ رای وجود داشته باشد و بایستی از همه ظرفیت‌های شهرستان با استفاده از ماده ۱۳ قانون انتخابات برای جبران کمبودها استفاده شود..
مهاجر بیان داشت : از نظارت و بازرسی استقبال می‌کنیم و باور داریم هرچه نظارت‌ها بیشتر باشد ضریب خطا کمتر می شود و انتخابات بهتری رقم خواهد خورد.
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3436
بازدید سال:16481
بازدید کل:2176992