عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد.


جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد.

جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن با حضور جناب آقای مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان ؛ فرماندار جعفری ؛ جلالی رئیس هیات نظارت شهرستان و اعضای شورای تامین درمحل فرمانداری ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن؛ فرماندار جعفری در این جلسه عنوان داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در وهله اول با تلاش برای رفع مشکلات در جامعه امیدآفرینی و انگیزه آن‌ها را برای مشارکت اجتماعی ارتقا دهند و در وهله دوم نیز برای عملی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت خود برنامه‌ریزی کرده و ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند.

وی در ادامه گفت: انتخابات مایه فخر انقلاب و نظام اسلامی است که همواره مورد تهاجم دشمنان بوده است، لذا ماموریت ویژه‌ای برای ما است که باید با نگاه اعتقادی و خدا محوری وارد آن شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان گفت : رای مردم را حق الناس و موجب رضایت خداوند می‌دانیم و سلامت انتخابات که از وظایف مهم ما بعنوان مجریان انتخابات است به بهترین نحو به انجام خواهیم رساند.

مهاجر افزود : لازم است برای پیشبرد بهتر امور، با دیگر دست اندرکاران انتخابات از اعضای ستاد و کمیته‌ها، تا هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی با وحدت هماهنگی و هم‌ افزایی کامل باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اظهار داشت : در اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها سخت‌گیر باشید و در عین حال با اخلاق‌مداری، حسن‌خلق، روی‌ خوش و ایجاد جو صمیمی و دوستانه، روحیه بخش باشید.

وی گفت : توانمند شدن و اشراف کامل به موضوعات انتخابات نیز بسیار مهم است که بخشی از آن در دوره‌هایی آموزشی و از طریق دستوالعمل ها به عوامل اجرایی ابلاغ می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد : در موضوعات مختلف برنامه‌ریزی و نقشه راه داشته باشید مطمئنا با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی ماموریت دشوار انتخابات آسان خواهد بود.

 

جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد.

 

جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد.

 

جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد.

 

جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  مرداد 1403  »    >
شیدسچپج
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 395
بازدید دیروز: 371
بازدید ماه:2877
بازدید سال:45301
بازدید کل:2205812