عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار ترکمن با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان


دیدار فرماندار ترکمن با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

دیدار فرماندار ترکمن با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن؛ نازقلچی، فرماندار شهرستان ترکمن با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار کرد.

در این دیدار نازقلچی گفت: یکی از مشکلات ما در شهرستان ترکمن که از سالهای قبل ایجاد شده و تاکنون ادامه دارد مشکلات مسکن مهر است که به علت عدم پرداخت ما به التفاوت، استقرار قبل از موعد ساکنین بدون هماهنگی و.. علیرغم پیگیری و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه هنوز ادامه دارد.

وی در ادامه با تاکید بر حل مشکل موجود اظهار داشت: انتظار می رود که دستگاههای دولتی خصوصا دستگاههای متولی همکاری بیشتری داشته باشند تا مشکل سریعتر رفع شود.

عباسی، مدیر کل تعاون با تاکید بر ضرورت حل مشکل گفت: پیگیری مسائل و مشکلات مسکن مهر مستلزم این است که کتبا به ما اعلام شود تا با انعکاس آن به شورای مسکن استان و با کمک آقای مروتی معاون عمرانی استاندار نسبت به حل مشکل اقدام کنیم.

وی سپس از پیگیری های فرماندار تشکر کرد و در ادامه اظهار داشت: همکاری شما  باعث شد که مشکلات به حداقل برسد.

عباسی شرایط و وضعیت شهرستان ترکمن در حوزه کارگری را نسبت به سایر شهرستانها خوب ارزیابی کرده و گفت: سیاست وزارتخانه و استان حفظ شرایط موجود بود.

وی ادامه داد: بخاطر تحریمها در سال 93 وضعیت مناسبی نداشتیم و احتمالا این وضعیت بخاطر عدم اختصاص کمک های اعتباری در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، ولی انتظار می رود در 6 ماهه دوم سال بخاطر تخصیص اعتبارات شرایط بهتر شود.

عباسی افزود: در صدد تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران هستیم و تلاش خواهیم کرد که طرح کارورزی را که به عنوان پایلوت در استان گلستان و قزوین در نظر گرفته شده در استان ایجاد کنیم و در این راستا به فارغ التحصیلانی که دارای طرح و برنامه باشند مبلغ 2 میلیون تومان اعتبار بلاعوض پرداخت خواهد شد. لذا باید تلاش کنیم که شهرستان بهره کافی را از اجرای طرح ببرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1075
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 727

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3798
بازدید سال:16843
بازدید کل:2177354