عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تجلیل از مسئولین روابط عمومی نمونه و خبرنگاران شهرستان ترکمن

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد:

تجلیل از مسئولین روابط عمومی نمونه و خبرنگاران شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تجلیل از مسئولین روابط عمومی نمونه و خبرنگاران شهرستان ترکمن

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن، سومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان در راستای تجلیل از روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان با حضور نازقلچی فرماندار، کلته بخشدار مرکزی، ایرجی بخشدار سیجوال، نیکخواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ودائمی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئولین روابط عمومی دستگاهها و خبرنگاران شهرستان در محل فرمانداری ترکمن برگزار شد.

در ابتدا نارقلچی با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قلم گفت: مسئولین روابط عمومی دستگاه ها مسئولیت خطیر و مهمی دارند، در کنار مدیر تلاش می کنند تا فعالیتهای دستگاه را به مردم اطلاعرسانی کنند، به همین جهت بایستی از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشند.

فرماندار با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت اظهار داشت: قریب 20 پروژه در هفته دولت امسال در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد و از مسئولین روابط عمومی که رابط بین مردم و دولت هستند خواستار همکاری و تلاش بیش از پیش جهت انعکاس اقدامات و اخبار دستگاهها هستیم.

نازقلچی با اشاره به موضوع گردشگری افزود: تور عکاسی با حضور عکاسان در جزیره آشوراده با هدف تهیه بانک اطلاعات گردشگری شهرستان به همت حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن برگزار شد. همچنین بازدید دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  از آشوراده با هدف نهایی کردن طرح گردشگری صورت گرفت و اظهار داشت:  ما 30 کیلومتر نوار ساحلی داریم که سازه های گردشگری را میتوانیم در آنجا بنا کنیم و انشاا.. گامی هر چند کوچک  در راستای توسعه و بهبود اشتغال جوانان شهرستان و خدمت به مردم که وظیفه ماست برداریم.

در ادامه  نیکخواه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رسالت خبرنگاران همچون رزمندگان دفاع مقدس است  که از میهن اسلام دفاع و حراست کردند، ایشان باید تلاش کنند حفظ ارزشها و حق واقعی مردم و انعکاس اخبار بدرستی صورت پذیرد.

وی افزود: خبرنگاران چشم و زبان مردم اند و واسطه بین مردم و دولتمردان. آنها دلنگرانی های مردم را به مسئولین انتقال می دهند و پاسخ مسئولین را به گوش مردم می رسانند و به عنوان نمایندگان مردم باید همیشه مثبت بین بوده و مسائل کشور و منطقه را آسیب شناسی کرده و متولین امر را به چاره اندیشی طلب کنند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران چون از بدنه جامعه و از بین مردم هستند مشکلات مردم را بهتر حس می کنند و بهتر می توانند به مسئولین انتقال دهند.

وی ادامه داد: وظیفه روابط عمومی هاست که مشکلات، فعالیتها و خدمات دولت را به مردم برسانند. روابط عمومی ها جایگاهی پر مسئولیت و پرکار دارند و با اصحاب رسانه میتوانند رابطه نزدیکی داشته باشند و در شهرستان ما که از پتانسیل بالا برای گردشگری و تنوع اقوام برخوردار است، می توانند باعث جذب گردشگران و شناساندن هویتها باشند.

در ادامه دائمی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تشکر از برگزاری این جلسهکه با حفظ شان روابط عمومی ها و خبرنگاران صورت گرفته  وبا فرستادن درود بر شهدای دفاع مقدس و شهید صارمی که 17 مرداد به مناسبت روز شهادت ایشان به روز خبرنگار نامگذاری شده و تبریک این روز به اصحاب رسانه و قلم گفت: نقش خبرنگاران در دنیای رسانه همانند قلب در بدن آدمی است. اگر قلب بدرستی کار خونرسانی را انجام دهد سلامت و بقای بدن را تامین می کند، خبرنگاران نیز اگر در اطلاعرسانی بموقع و درست و منصفانه عمل کنند سلامت و بقای جامعه را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در دنیای امروز که سرعت اطلاعرسانی بالاست خبر باید جدید باشد. اگر خبرنگار کارش را به درستی انجام دهد در رشد و توسعه جامعه موثر و بالعکس اگر بدرستی انجام وظیفه نکند در عقب ماندگی و اضمحلال جامعه نقش خواهد داشت.

دائمی  با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در بحث خبرنگاری گفت: اگر خبرنگار تخصص و دانش در رابطه با خبر نداشته باشد در جامعه با مشکل مواجه خواهیم شد و بالتبع آن توسعه ای اتفاق نخواهد افتاد. بنابراین خبرنگاران سعی کنند به دنبال افزایش علم و دانش خود در زمینه های مختلف باشند.

در پایان از روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان توسط فرماندار تقدیر و تشکر بعمل آمد.

تجلیل از مسئولین روابط عمومی نمونه و خبرنگاران شهرستان ترکمن

 

تجلیل از مسئولین روابط عمومی نمونه و خبرنگاران شهرستان ترکمن

 

تجلیل از مسئولین روابط عمومی نمونه و خبرنگاران شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1392
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 765

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1311
بازدید سال:14356
بازدید کل:2174867