عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دلجویی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از خانواده فرماندار فقید شهرستان ترکمن


دلجویی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از خانواده فرماندار فقید شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در منزل مرحوم مرجان نازقلچی فرماندار فقید شهرستان ترکمن حضور یافتند و از خانواده وی دلجویی کردند.

حجت الاسلام قاضی عسگر در این دیدار گفت: خانم نازقلچی عنصری فعال و فردی متدین بود و مرگ او برای ما یک ضایعه بزرگ بود اما نکته مهم این است که یکی از آرزوهای همه مردم خوب مردن و سعادتمند شدن است، این موضوع در مورد جان باختگان عزیز منا از جمله فرماندار محترم محقق شد.

وی افزود: این عزیزان بهترین مرگ را در حرم امن الهی داشتندو قطعا بهشتی هستند. و این نوید دهنده یک مرگ معنوی است و اما از دست دادن این عزیز برای بازماندگان و هم برای ما سخت است. ما یک شخصیت ارزشمند را از دست دادیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه اظهار داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اینها در زیباترین حالت جان دادند پس ما باید از سجایای اخلاقی آنها درس بگیریم. اینها واقعا مظلوم بودند و بخاطر بی کفایتی و بی درایتی و سوء مدیریت آل سعود کشته شدند.

وی با اشاره به کشته شدن بیش از 7400 نفر در این حادثه تلخ گفت: حکومتی که ادعای خدمتگزاری دارد این چه مدیریتی است چه رسم مهمان نوازی است و چرا این همه انسان باید کشته شوند و از بین بروند. آنها فکر می کنند با گفتن قضا و قدر دنیای اسلام راضی می شود.

حجت الاسلام قاضی عسگر تصریح کرد: به اعتراف همه نازقلچی فردی پرکار و خدوم بود و برای ما خیلی سخت است که چنین معینه عزیزی را از دست دادیم. چرا که او یک معینه نمونه بود. نازقلچی آنقدر بزرگوار بود که در آنجا خود را به عنوان فرماندار معرفی نکرد و این یک ارزش است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مرگ حق است و راهی است که باید همه برویم و گریزی از آن نیست و از دست رفتن این عزیزان یک امتحان الهی برای همه ماست.

وی در پایان برای فرماندار محترم شهرستان ترکمن ازدرگاه خداوند متعال غفران واسع الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

سعیدی اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: مصیبت وارده، مصیبت بسیار سنگینی است. وی با اشاره به شخصیت نازقلچی اظهار داشت: خانم فرماندار از بندگان خوب خدا، فردی اخلاقی، پاک و سراسر وجودش لبریز از پاکی و عشق به خدمت به مردم بود.

اوحدی افزود: از لحظه ای که وارد استان گلستان شدیم دکتر صادقلو استاندار گلستان هر موقع از وی صحبت می کردند با تاسف فراران از او یاد کردند.

وی تصریح کرد: مرگ نازقلچی برای ما نیز بسیار سخت است و شک نکنید که جایشان در بهشت است.

اوحدی در پایان گفت: بر اساس مدارک و مستندات نازقلچی جزو جان باختگانی است که در مقبرۀ الشهداء در مکه دفن شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1323
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 921

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1310
بازدید سال:14355
بازدید کل:2174866