عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بخشدار سیجوال : ایمان و پایبندی به ارزش‌های الهی رمز موفقیت‌ ملت ایران است


بخشدار سیجوال : ایمان و پایبندی به ارزش‌های الهی رمز موفقیت‌ ملت ایران است

بخشدار سیجوال : ایمان و پایبندی به ارزش‌های الهی رمز موفقیت‌ ملت ایران است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن ؛ محمد حسن ایرجی بخشدار سیجوال بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مراسم نماز جمعه بخش سیجوال حضور بهم رساند.

بخشدارگفت:  ایمان و پایبندی به ارزش‌های الهی را رمز موفقیت‌های ملت ایران خواند و تأکید کرد: در پرتو استحکام این پایبندی مبارک، ملت ایران در همه عرصه‌ها، پیشتاز و پیروز خواهد بود و دشمن همچنان ناکام و نومید خواهد ماند.

ایرجی با تبریک ماه پربرکت رمضان به نمازگزاران، درک حکمت روزه دارای را، راهگشای عرصه‌های مختلف زندگی "فردی و ملی " دانست . ایشان، فلسفه امتحان‌های مستمر الهی را، دستیابی افراد و ملت‌ها به مرحله جدیدی از رشد و تعالی خواند و خاطرنشان کرد: هر فرد و ملتی که از وادی امتحان و "محنت و شدت " عبور کند، به فضل الهی یک گام به مقصد متعالی خود نزدیکتر می‌شود.  
بخشدار سیجوال با استناد به ناکامی‌های پی در پی دشمن، مبارزه با ملت ایثارگر و جهادگر ایران را ناممکن دانست و تأکید کرد: جبهه دشمنان "اسلام و انقلاب و ایران " با جنگ و تهدید نظامی حریف این مردم نشد و اکنون دشمن با تحریم و تهاجم فرهنگی و ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر به فکر به زانو درآوردن این ملت هستند.
ایرجی ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر را، ابزاری در خدمت اهداف سیاسی دشمنان دانست و ملت، مسئولان و بویژه جوانان را به مراقبت در این زمینه فراخواند. وی به سخنان معظم رهبری که از مواد مخدر به عنوان بلای بزرگ و تهدیدی عظیم علیه کشور یاد می کند گفت: این سخن رهبر انقلاب عمق نگرانی عالی ترین مقام نظام درباره این پدیده شوم را نشان می دهد.

در ادامه وی  گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به شدت و حجم این تهدید فراگیر به دلایل مختلف سیاسی، استعماری  و  هم جواری با بزرگترین تولد کننده مواد مخدر در جهان و قرار گرفتن در مسیر اصلی ترانزیت مواد مخدر تولیدی، افغانستان به اروپا، بسیار نگران کننده است.

وی گفت: امید است در سال اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل، همه مسئولان دستگاههای اجرایی مرتبط ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان تلاش کنند تا با شناخت دقیق  وضیعت و شرایط موجود شهرستان در خصوص تهدید مواد مخدر و روان گردان ها با اتخاذ رویکردی اجتماعی اثرات مخرب آن را مهار و از بین ببرند.

 در پایا ن آقای ایرجی متذکر شد با توجه به اینکه استان گلستان قطب سرطان دنیاست، خواستار مشارکت های مردمی و کمک مالی بیشتر به بنیاد بیماری های خاص در ایام پر خیر و برکت رمضان که شاید این کمک ها،  قطره ای از دردهای این بیماران  را بکاهد. 

بخشدار سیجوال : ایمان و پایبندی به ارزش‌های الهی رمز موفقیت‌ ملت ایران است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 406
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1379

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 1238
بازدید ماه:5382
بازدید سال:18427
بازدید کل:2178938