عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارمین جلسه اقماری دهیاران بخش سیجوال برگزار شد


چهارمین جلسه اقماری دهیاران بخش سیجوال برگزار شد

چهارمین جلسه اقماری دهیاران بخش سیجوال برگزار شد

 چهارمین جلسه اقماری دهیاران بخش سیجوال با حضو  ایرجی بخشدار سیجوال، نودهی رئیس  اداره ثبت احوال شهرستان، استادی کم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دهیاران بخش سیجوال، در محل بخشداری برگزار شد.

در این جلسه ایرجی ابتدا فرارسیدن دهه کرامت (دهه اول ماه ذی‌العقده که آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) است  را تبریک گفت. وی افزود: این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است .مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

 ایرجی در ادامه از مسائل و مشکلات روستاهای تابعه سخن گفت و سپس در زمینه شناسایی و پیگیری  تخلفات ساختمانی انجام گرفته در سطح روستاهای تابعه، گزارش عملکرد سه ماهه دهیاران از وضعیت روستاها، همچنین گزارش ماهانه پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی توسط ناظر فنی دهیاریها و در نهایت در مورد بیمه تکمیلی روستائیان مطالبی را به دهیاران متذکر شدند.

در ادامه نودهی ضمن تقدیر و تشکر از دهیاران بخش، نسبت به گزارش به موقع در زمینه  ثبت وقایع حیاتی توسط دهیاران تاکید کرد و ارائه آمار به موقع و صحیح را از ارکان اصلی برنامه ریزی در سطح کشور نام برد.

در ادامه استادی کم نیز  مطالبی را در زمینه شیوه برگزاری " جام روستا قهرمان " در 5 رشته ورزشی ( فوتسال، والیبال، طناب کشی مردان و طناب کشی و آمادگی جسمانی زنان ) در سطح شهرستان و بخش مطرح کرد و هدف از برگزاری این نوع مسابقات را شور و نشاط، رونق اقتصادی و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر جوانان روستاها عنوان نمود.    

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 386
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1522

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 376
بازدید دیروز: 366
بازدید ماه:2129
بازدید سال:15174
بازدید کل:2175685