عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران امور آب طوری برنامه ریزی کنند تا شاهد توزیع عادلانه آب در روستاها باشیم

بخشدار مرکزی بندرترکمن :

مدیران امور آب طوری برنامه ریزی کنند تا شاهد توزیع عادلانه آب در روستاها باشیم

مدیران امور آب طوری برنامه ریزی کنند تا شاهد توزیع عادلانه آب در روستاها باشیم

بخشدار مرکزی بندرترکمن گفت : مدیران آب و فاضلاب بایستی طوری برنامه ریزی کنند تا شاهد توزیع عادلانه آب در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان باشیم.
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بندرترکمن ؛ "محمدابراهیم شربتی" در نشست بررسی مشکلات آب شرب روستاهای آق سین تپه ، اسلام تپه و هاشمنلی افزود : از آنجاییکه مدیریت توزیع آب برخی از روستاهای بخش مرکزی بر عهده اداره آب شهرستان آق قلا است لذا مسوولان مربوطه در این زمینه ضمن افزایش نظارت ، شرایطی فراهم کنند تا نیاز آبی مردم بدون کمترین مشکل تامین شود.
وی بر رصد و بازدید مستمر و پیگیری رفع مشکل آب شرب روستاهای آق سین تپه و اسلام تپه توسط آبفا تاکید کرد.
بخشدار مرکزی بندرترکمن تصریح کرد : كمبود و قطعی مکرر و بدون هماهنگی آب در روستاهای یاد شده با وجود گرما باعث مشكلات زيادی از جمله در زمينه بهداشت برای خانواده ها شده است.
شربتی با اشاره به اینکه آب شرب روستاهای اسلام تپه و آقسین تپه از چاه همین روستاها تامین می شود ، تاکید کرد : از مسوولان آبفا آق قلا تقاضا داریم زمان‌بندی دقیق برنامه مدیریت توزیع آب روستاهای بخش مرکزی بندرترکمن را اطلاع رسانی کنند.
وی ضمن تشکر از همراهی و تعامل مجموعه آبفا بندرترکمن ، برپیگیری و هماهنگی مشکلات مطرح شده با آبفای استان و آق قلا تاکید کرد.
شربتی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : قطعی آب روستای هاشمنلی مربوط به فرسودگی در شبکه توزیع آب و عدم توسعه شبکه توزیع آب بوده و در صورت عدم اصلاح شبکه توزیع آب ، مشکل حل نخواهد شد و نیازمند رسیدگی است.
بخشدار مرکزی بندرترکمن گفت : بحران آب و مدیریت منابع آب ، هشداری جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در همین راستا تقویت نگاه اجتماعی و جلب مشارکت مردم ضروری است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:6922
بازدید سال:66801
بازدید کل:2227312