عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

با محوریت گرامیداشت دهه امامت و ولایت؛

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ترکمن با محوریت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان روز دوشنبه 14 مرداد در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار با اشاره به فرارسیدن اعیاد غدیر و قربان از همه مسئولین خواست تلاش کنند تا فضای خوبی در شهرستان برای برپایی جشن های پیش رو ایجاد شود.
وی افزود: سنت ها و رفتارهای اشتباه در حوزه شهر و روستاها که ممکن است منجر به ایذای مردم شود شناسایی و با برنامه ریزی جهت تغییر آنها برای مردم فرهنگ سازی شود و در این راستا بر اهمیت نقش آموزش تاکید کرد.
هیوه چی در خصوص مسائل پساسیل گفت: کسانی که منازلشان در سیل اخیر آسیب دیدند و در چارچوب حمایتهای کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن قرار نمی گیرند و توان انجام تعمیرات را نیز ندارند به نوعی با همکاری همه ادارات مورد حمایت قرار بگیرند و ابراز امیدواری کرد این طرح در دهه امامت و ولایت با همت مدیران عملیاتی و اجرایی گردد.
وی افزود: یکی از مسائلی که در ایام اعیاد قربان و غدیر در حوزه شهر و روستاها بایستی مورد توجه قرار گیرد موضوع آب آشامیدنی است که مدیران لازم است به مثابه سالهای گذشته تدارک و برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا در خصوص کشتار و قربانی، مردم دچار مشکل نشوند.
نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: از طریق تریبون نماز جمعه و امامان جماعات روستاها انتظارات در خصوص صرفه جویی آب و انرژی به مردم اعلام شود و همچنین تاکید شود در حوزه بهداشت همکاری های لازم را انجام دهند و بدین طریق شفاف سازی در اذهان عمومی صورت گیرد.
وی تاکید کرد: بخشداران و دهیاران تابعه در مسیر برنامه های بهداشت، دامپزشکی و شهرداری و ... همکاری کنند.
فرماندار در خصوص اقلام مصرفی مردم بر آغاز طرح های نظارتی تاکید کرد و افزود: نظارت ها بالاخص در ایام تعطیلات اعیاد به گونه ای باشد که مردم احساس کنند نظارت جدی وجود دارد و از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری شود.
وی ضمن تاکید بر مدیریت محل فروش دام در حریم راه آهن تصریح کرد: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که مردم دچار مشکل نشوند و در کوتاه ترین زمان ممکن نظافت آنها انجام شود.
هیوه چی در خصوص طرح پیشگیری سرقت احشام در حوزه انتظامی گفت: برنامه های محله محور بسیج در تقویت پیشگیری از سرقت می تواند کمک کننده باشد و اجرای برنامه های فرهنگی از سوی بسیج و فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سواحل در راستای ایجاد فضای مفرح، نشاط مردم و جشن و سرور در ایام این اعیاد و دهه امامت و ولایت اثر بخش خواهد بود.  

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 375
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3616

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1414
بازدید سال:14459
بازدید کل:2174970