عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان بندرترکمن به مناسبت فرارسیدن روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی


پیام تبریک فرماندار شهرستان بندرترکمن به مناسبت فرارسیدن روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی

پیام تبریک فرماندار شهرستان بندرترکمن به مناسبت فرارسیدن روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی

 الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان بندرترکمن  طی پیامی فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
" بسمه تعالی
مسئله تبلیغات یک امر مهمی است که می شود گفت در دنیا در راس همه امور قرارگرفته است، و می توان گفت که دنیا بردوش تبلیغات است…/امام خمینی (ره )
پیروزی انقلاب اسلامی با پیامهای فرهنگی آغازی بود بر پایان حاکمیت دروغ های بزرگ خبرگزاری ها و کارناوال های تبلیغی نهیلیستی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز که به دستور حضرت امام خمینی(ره) در نیل به این اهداف تاسیس گردید، با هدف اعتلای فرهنگ ناب و پر بار اسلامی و تبلور حیات معنوی و تبیین و ترویج شاخص های اعتقادی فعالیت خود را آغاز نمود.
این سازمان با اقداماتی که در توسعه فرهنگ دینی برداشته است سرمایه ای عظیم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به شمار می رود.
سازمان تبلیغات اسلامی در حالی وارد سی و نهمین سالروز تأسیس خود می‌شود که با گام‌های بلندی که در مسیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی و توسعه فرهنگ دینی جامعه برداشته‌ است، سرمایه‌ای عظیم و گرانسنگ در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و نکوداشت سالگرد تأسیس این نهاد مقدس، در حقیقت تعظیم مبلغان عزیز و مجاهدان عرصه تبلیغ دین و تکریمِ فضیلت‌هایی است که در سایه اسلام به ملت بزرگوار ایران، عزت و سعادت بخشیده است.
اینجانب فرارسیدن اول تیرماه، سی و نهمین سالگرد صدور فرمان حضرت امام خمینی ‌(قدس سره الشریف) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به همگان و خصوصاً سنگربانان جبهه تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی و مجموعه بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تبریک گفته و از خدای بزرگ خواهانم که این سالروز خجسته برای همگان و خصوصاً مبلغان عزیز اسلام، نوید‌دهنده افق‌هایی روشن در عرصه اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی برای جامعه باشد.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان بندرترکمن"


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 305
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4159

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1264
بازدید سال:14309
بازدید کل:2174820