عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهید سردار سلیمانی نه یک سردار یا سپهبد بلکه یک مکتب بود

فرماندار ترکمن در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی و عملیات فرهنگی و اجتماعی سردار سلیمانی

شهید سردار سلیمانی نه یک سردار یا سپهبد بلکه یک مکتب بود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شهید سردار سلیمانی نه یک سردار یا سپهبد بلکه یک مکتب بود

  فرماندار شهرستان ترکمن در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی و عملیات فرهنگی و اجتماعی سردار سلیمانی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی گفت: ایشان نه یک سردار یا سپهبد بلکه یک مکتب در راستای اندیشه های پیامبر و تفکرات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار روز چهارشنبه 5آذر در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: در روزهای نزدیک به اولین سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی هستیم که به دستور مستقیم رئیس جمهور وقت امریکا ترامپ صورت گرفت.
وی افزود: بایستی این اندیشه های ناب را در سطح بین المللی به تصویر بکشیم و آن را ترویج کنیم و همچون مراسم تشییع پیکر آن بزرگوار، مراسم سالگردی در خور شأن با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم و همچنین در انتقال ارزش های وجودی این شهید بزرگوار به آیندگان تلاش کنیم تا نسل آینده نیز این شخصیت بی بدیل، منحصر بفرد و قهرمان را بشناسند.
شیرنگی با اشاره به نهم دی روز بصیرت و آگاهی گفت: ملت ایران هر زمان که احساس کردند به ارزش ها،  باورها و اعتقاداتشان توهین شده و بیگانگان قصد دخالت در امور کشور را دارند به حرکت در می آمدند و پاسخ دندان شکنی بهخ بیگانگان می دادند
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به حادثه نهم دی، تصریح کرد: حضور مردم در روز نهم دی  بخاطر دفاع از اسلام و مقدسات و اعتقادات و احترام به امام حسین (ع) و حمایت از امام و رهبری بود. مردم برای حمایت از جناح خاصی به میدان نیامدند آنچه مردم را به حرکت درآورد دلداگی به انقلاب و اسلام و رهبری بود و در واقع مردم آمدند تا از حریم ولایت و اسلام دفاع کنند.
وی با اشاره به این که بصیرت یعنی درک درست از شرایط زمان و مکان، افزود: بصیرت فقط برای یک روز خاص نیست بلکه برای همه زمان های انقلاب است خوشبختانه با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این امر مهم نهادینه شده است و هرزمان که دشمن قصد رخنه و حمله را داشته با فرمان و درایت ایشان مردم عزیز ایران پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان دادند.
 

شهید سردار سلیمانی نه یک سردار یا سپهبد بلکه یک مکتب بود

 

شهید سردار سلیمانی نه یک سردار یا سپهبد بلکه یک مکتب بود

 

شهید سردار سلیمانی نه یک سردار یا سپهبد بلکه یک مکتب بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 268
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4577

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1357
بازدید سال:14402
بازدید کل:2174913