عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار شهرستان ترکمن در نشست خبری دهه فجر استان

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

حضور فرماندار شهرستان ترکمن در نشست خبری دهه فجر استان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 فرماندار شهرستان ترکمن روز پنجشنبه 9 بهمن در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان به تشریح برنامه ها و پروژه های شهرستان در دهه مبارک فجر امسال پرداخت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: ۱۱۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۸ نفر در ایام الله دهه فجر امسال در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود در حالی که این ارقام در سال گذشته ۵۷ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵۶ نفر بود و با مقایسه آمار پروژه های امسال با سال گذشته می بینیم تعداد پروژه‌ها به میزان ۱۰۰ درصد، اشتغال به میزان ۶۰ درصد و مبلغ اعتبارات به اندازه ۴۰۰ درصد افزایش داشته است و علیرغم تحریم‌های شدید پیشرفت اقتصادی خوبی حاصل شده است.
وی گفت: در دهه فجر امسال ۹۶ پروژه عمرانی شامل ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان کلنگ زنی خواهد شد و مهمترین این پروژه ها عبارتند از: آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی ویژه مسکن روستایی شهرستان با اعتبار ۵میلیارد تومان، افتتاح فاز اول جاده سلامت با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و افتتاح پروژه سکوی بارگیری زباله شهرداری بندرترکمن با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: ۲۲پروژه اقتصادی و اشتغالزا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با ایجاد اشتغال برای ۸۸ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۲۱ پروژه افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.
وی در ادامه به پروژه های مهم اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان اشاره کرد و گفت: مهاربند فولاد گلستان با اعتبار ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۱ نفر و نیز پرورش ماهی در قفس با اعتباری حدود ۴میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای ۲۵ نفر از پروژه های شاخص اقتصادی شهرستان است که ان شاا.. در ایام الله دهه فجر به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.
شیرنگی همچنین افزود: بالغ بر ۲۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که از جمله مهمترین آنها می توان به افتتاح متمرکز پروژه ها، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با مادران شهدا، رژه موتوری در اولین روز دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن اشاره کرد.

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 235
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4768

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1359
بازدید سال:14404
بازدید کل:2174915