عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست فرماندار با علما و روحانیون شهرستان ترکمن

در دومین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

نشست فرماندار با علما و روحانیون شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست فرماندار با علما و روحانیون شهرستان ترکمن

 به مناسبت دهه مبارک فجر؛ نشستی با حضور فرماندار، علما و روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شهرستان ترکمن امروز دوشنبه 13 بهمن در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و هفته زن اظهار کرد: شما علما پدران معنوی ما هستید و نقش پررنگی در زمینه ی انسان سازی ایفا می کنید.
 وی با اشاره به اهمیت اخلاق در جامعه افزود: جامعه‌ای که اخلاق نداشته باشد به رشد و کمال نخواهد رسید بنابراین  امروز بسیاری از اندیشمندان جهان تفکرات ما را ندارند در حالیکه معنویت باید در جهان حکمفرما شود.
 نماینده عالی دولت با اشاره به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از قشرهایی که در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش موثری داشت روحانیت بود و در واقع آغاز این انقلاب از روحانیت کلید خورد.
 وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب در دوران حکومت طاغوت ظلم و ستم در جامعه بیداد میکرد اما حرکت امام (ره) که فرد روحانی بود جامعه ما را متحول کرد و امروز بعد از گذشت ۴ دهه هرگز با گذشته قابل قیاس نیست در زمان طاغوت ما در همه حوزه ها وابستگی داشتیم اقتصاد ما وابسته بود ولی امروز بسیاری از ماشین‌آلات و نیاز های خود را در داخل کشور تولید می‌کنیم و این یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است.
 شیرنگی گفت: در ۲2 بهمن ماه ۱۳۵۷ اسلام ما عملی شد در واقع این انقلاب حماسه بزرگی را با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم ایجاد کرد،  و به حق طبق فرمایش حضرت امام انقلاب ما انفجار نور بود از سوی دیگر باعث یک تحول بسیار بزرگ در بحث اجتماعی و سیاسی و باعث بازگشت ملت ما به اسلام شد
وی تصریح کرد: امروز جمهوری ایران اسلامی تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده و هیچ یک از قدرت های جهانی جرات و جسارت توهین به نظام ما را ندارند.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت گفت: دستاوردهای دولت که همان دستاوردهای نظام است بایستی به نسل جوان که آینده ساز مملکت و مسئولان آینده کشور هستند منتقل شود تا آن ها آگاه و هوشیار باشند و در جهت استمرار نظام تلاش کنند.
 فرماندار در ادامه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان در دهه فجر امسال تصریح کرد:  ۱۱۸ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 57 میلیارد تومان و اشتغال 88 نفر در دهه مبارک فجر در شهرستان ما افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که نسبت به سال قبل شاهد رشد 100 درصدی در تعداد پروژه ها و رشد 400 درصدی در میزان اعتبارات و رشد 60 درصدی در میزان اشتغال را شاهد هستیم و این اتفاق خوب با وجود تحریم های شدید و قطع کامل درآمدهای نفتی صورت گرفت.
 وی با اشاره به اهمیت موضوع وحدت افزود: دشمن همواره به دنبال نفوذ برای نابودی انسجام و یکپارچگی ملت ماست اما به یاری خداوند متعال و به برکت حضور علما و بصیرت مردم فهیم و انقلابی در این چهار دهه دشمن نتوانسته است به اهداف شوم خود نائل شود و این آرزویی است که دشمنان با خود به گور خواهند برد چرا که نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است.

نشست فرماندار با علما و روحانیون شهرستان ترکمن

 

نشست فرماندار با علما و روحانیون شهرستان ترکمن

 

نشست فرماندار با علما و روحانیون شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 268
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4780

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3853
بازدید سال:16898
بازدید کل:2177409