عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر


پیام تبریک فرماندار به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

پیام تبریک فرماندار به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

 سیدصادق شیرنگی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز مرد و پدر را به تمامی پدران و مردم شریف شهرستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
" بسم الله الرحمن الرحیم
 زندگی امیرالمؤمنین سر تا پا درس است. آن چیزی که در میان رفتارهای امیرالمؤمنین - که شامل همه‌ی خصلتهای نیک یک انسان و یک زمامدار است - انسان مشاهده میکند و برترینِ این خصوصیات برای امروز ماست، مسئله‌ی بصیرت‌بخشی و بصیرت‌دهی به کسانی است که نیاز به بصیرت دارند؛ یعنی روشن کردن فضا.       مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)


سیزدهم رجب به مناسبت میلاد پر برکت یگانه مولود خانه‌ی کعبه ، اولین مسلمان اقتدا کننده به رسول مهربانی‌ها ، خیبرشکن ، اول مظلوم عالم و نماد عدالت مولای متقیان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) روز مرد و پدر نامیده شده است.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.
این روز فرصتی است برای قدردانی از زحمات مردان و تلاشگرانی که همواره و در هر شرایطی در جهت تامین معاش و زندگی آبرومندانه برای خانواده هایشان در تلاشند.
اینجانب سالروز ولادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزادمردان جهان، مردم شریف شهرستان ترکمن و خصوصاً پدران معظم شهیدان گرانقدر و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی بهروزی و سلامتی ، توفیقات روز افزون در پرتو عنایت خداوند متعال را برای همه عزیزان مسئلت دارم.

سیدصادق شیرنگی
فرماندار شهرستان ترکمن"


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 841
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4878

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1362
بازدید سال:14407
بازدید کل:2174918