عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد، ۱۴ خرداد رحلت امام و ۱۵ خرداد در شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد، ۱۴ خرداد رحلت امام و ۱۵ خرداد در شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد، ۱۴ خرداد رحلت امام و ۱۵ خرداد در شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد، ۱۴ خرداد رحلت امام و ۱۵ خرداد در شهرستان ترکمن با حضور فرماندار و سایر اعضا امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار ضمن تبریک ایام و روز  روابط عمومی اظهار کرد:  با توجه به شرایط کنونی کشور و برنامه های دشمنان در جهت ایجاد تفرقه و تضعیف نظام جمهوری اسلامی، نقش روابط عمومی ها با توجه به تجربه و تخصصی که دارند بسیار پررنگ است و با محتوا سازی کمک مهمی در زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش های انقلاب می‌توانند بکنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر گفت: در تاریخ ملت ها مناسبتهای مختلفی وجود دارد که احساس حماسی مشترکی را در بین تک تک افراد جامعه ایجاد می‌کند و یکی از این مناسبت ها روز سوم خرداد آزادی خرمشهر عزیز از دست رژیم بعثی است.

وی آزادسازی خرمشهر را نقطه عطف و اوجی در دوره جنگ تحمیلی دانست و گفت: این پیروزی مقدمه‌ای برای موفقیت های بزرگ در عملیات‌های بعدی در طول هشت سال دفاع مقدس بود، در واقع آزادسازی خرمشهر آزادسازی  یک قطعه خاک نبود بلکه آبرو و حیثیت ما بود چرا که در این عملیات ضربه سنگینی به دشمن وارد کردیم دشمنی که آمده بود تهران را فتح کند و برای دولت‌های بزرگ استکباری خوش خدمتی کند.

شیرنگی افزود: مردم ما انقلاب کرده بودند که آزاد شوند و پیروزی اول انقلاب مقدمه‌ای برای مقاومت در آبادان و خرمشهر بود که دشمن خیال تجاوز به سرش نزند و همانطور که معمار کبیر انقلاب فرمایش کردند ما وسیله بودیم خرمشهر را خدا آزاد کرد. دستور امام و کمک و یاری خدا باعث شد خرمشهر آزاد شود.

وی گفت: اگر چه نمی توانیم به لحاظ شرایط کرونایی مناسبت‌ها را همچون سال‌های گذشته برگزار کنیم اما به طرق دیگر مثل محتواسازی و استفاده از فضای مجازی، نصب پارچه و بنر با مضمون مناسبت ها بایستی آن ها را زنده نگه داریم تا دشمن بداند آرمان ها و ارزش ها زنده هستند ما زنده ایم و اجازه نخواهیم داد کوچکترین غفلتی در ما ایجاد شود.
 وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات افزود: در آستانه رویداد سیاسی مهم در سال جاری قرار داریم و شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد آغاز شده است و این دوره از انتخابات نیز همچون سایر ادوار گذشته از اهمیت خاصی برخوردار است.
 فرماندار گفت: در خصوص انتخابات دو موضوع مهم اولویت دارد که ارکان نظام جمهوری اسلامی نیز بر آن تاکید دارند: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح. و ادامه داد: مشارکت حداکثری نشان دهنده وحدت و انسجام داخلی در سطح منطقه و فرامنطقه‌ای نشان دهنده اقتدار و عظمت و عزت نظام جمهوری اسلامی است.
شیرنگی افزود: در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی با حضور مردم بوده است که در مقابل قدرتهای بزرگ دنیا توانستیم قد علم کنیم، اگر خواهان یک ایران آزاد و توسعه یافته هستیم راهی جز مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای وجود ندارد. مشارکت مردم در انتخابات آب پاکی روی دست دشمن میریزد و این است ارزش حضور مردم.
 رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم شهرها، روستاها و کشوری آباد داشته باشیم بایستی انتخاب آگاهانه و به دور از تفکر قومیتی و طایفه ای داشته باشیم و ملاک انتخاب مان را تعهد، تخصص، تقوا، پاکدستی، کار بلدی و دلسوزی قرار دهیم چرا که در غیر این صورت روی آبادانی و توسعه را نخواهیم دید.
فرماندار همچنین با اشاره به موضوع ویروس کرونا تصریح کرد: آنچه باعث تشدید شیوع ویروس کرونا میشود تجمع انسانی است و در واقع هر تجمع بالقوه می‌تواند برای شیوع این ویروس یک کانون خطرناک باشد.
 وی افزود: هر زمان پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم آمار تلفات کاهش یافت و بالعکس با ساده انگاری با از دست دادن عزیزانمان متحمل هزینه‌های زیادی شدیم چرا که سرمایه های اجتماعی بزرگی را از دست دادیم.
 شیرنگی افزود: برای کاهش تلفات ناشی از این ویروس راهی جز رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اطرافیان و افراد جامعه نداریم و از آنجا که جان تک افراد جامعه برای ما ارزش دارد بایستی تا می‌توانیم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و اطلاع رسانی کنیم.
 غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه و نهضت کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی از جمله برنامه های گرامیداشت این مناسبت ها در شهرستان ترکمن است.

جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد، ۱۴ خرداد رحلت امام و ۱۵ خرداد در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد، ۱۴ خرداد رحلت امام و ۱۵ خرداد در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد، ۱۴ خرداد رحلت امام و ۱۵ خرداد در شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 252
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5097

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 1238
بازدید ماه:5311
بازدید سال:18356
بازدید کل:2178867