عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تمام برنامه های بزرگداشت هفته دولت با رویکرد کرونایی خواهد بود

فرماندار ترکمن در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان؛

تمام برنامه های بزرگداشت هفته دولت با رویکرد کرونایی خواهد بود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 فرماندار شهرستان ترکمن در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان با اشاره به وضعیت قرمز و بحرانی کرونا در استان و شهرستان گفت: با توجه به اولویت حفظ سلامت جامعه، تمام برنامه های بزرگداشت هفته دولت با رویکرد کرونایی خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار  صبح امروز سه شنبه ۲ شهریور در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و تبریک هفته دولت اظهار کرد: علت نامگذاری ایام شهادت دو یار و صدیق امام خمینی (ره) شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت این بود که دولت شهید رجایی اولین دولت مکتبی بود که در آن دوران بحرانی و پر تلاطم  سعی و تلاش کرد در راستای اهداف نظام و انقلاب صادقانه به مردم خدمت کند.
وی افزود: هفته دولت فرصتی است که یاد این دو شهید بزرگوار را گرامی داشته و خدمات دولت را به مردم بازگو کنیم تا مردم در جریان تلاش های دولت و دولتمردان قرار بگیرند.
فرماندار تصریح کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان ترکمن ۴۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که شامل ۳۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۹ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی و ۷ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان و اشتغال ۷۷ نفر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین افزود: برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و .. از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و .. از جمله برنامه های گرامیداشت این هفته با رویکرد کرونایی در شهرستان اجرا خواهند شد.

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 200
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5330

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3760
بازدید سال:16805
بازدید کل:2177316