عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است

فرماندار ترکمن در نشست خبری هفته دولت؛

خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است

فرماندار شهرستان ترکمن در نشست خبری هفته دولت با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان گفت: خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است و هفته دولت فرصتی مناسب برای بازگو کردن این خدمات برای مردم است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان روز چهارشنبه سوم شهریور در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوب و مغتنمی است که از این دو شهید عزیز و بزرگوار یادی کنیم و فرصت مناسبی است که خدمات دولت و خدمتکزاران نظام را به اطلاع مردم عزیز برسانیم.
وی افزود: این خدمات در اصل خدمات نظام است  و فرقی نمی کند کدام دولت آن را انجام داده چه دولت سازندگی، دولت تدبیر و امید و یا دولت کرامت، بلکه آنچه مهم است این است که این خدمات خروجی نظام جمهوری اسلامی است و به نام نظام ثبت و ضبط شود.
نماینده عالی دولت با بیان اینکه در هفته دولت امسال 44 پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان و اشتغال 77 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود؛ گفت: 37 پروژه عمرانی  با اعتبار 59 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد 24 پروژه با اعتبار  45 میلیارد تومان افتتاح و 13 پروژه با اعتبار 14 میلیارد کلنگ زنی خواهد شد و از مهم ترین آنها میتوان افتتاح مدرسه، احداث مسکن مددجویان کمیته امداد، اجرای طرح های هادی روستاهای قره قاشلی، پیخی حاجی و آرخ کوچک، آسفالت محور آق قلا- بندرترکمن و... را نام برد.
وی افزود: 7 پروژه اقتصادی و اشتغالزا در مجموع با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان و با اشتغال 77 نفر در هفته دولت در شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
شیرنگی شهیدان رجایی و باهنر را مردان و عناصر بی ادعای انقلابی و نماد ساده زیستی خواند که خدمت صادقانه و بی منت را در دستور کار خود قرار داده بودند و گفت بایستی از این شهیدان عزیز الگو بگیریم و هفته دولت نیز فرصتی برای بازگو کردن خدمات دولت به مردم است.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا افزود: امسال برنامه های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد مقابله با بیماری کرونا با رعایت پروتکل های اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی و با محوریت فضای مجازی برگزار می شود چرا که صیانت از سلامت جامعه و جان مردم در اولویت ماست.
وی همچنین در خصوص پیک پنجم کرونا ضمن تشکر از مردم و اصناف شهرستان در راستای رعایت محددیتهای کرونایی گفت: با جهش ویروس کرونا و سویه لامبدا، احتمال این وجود دارد که پیک پنجم به پیک ششم وصل شود و با توجه به خطرناک و مسری بودن این ویروس بهترین راه پیشگیری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمع و مراسم های عروسی و عزا و همچنین واکسن زدن است تا ان شاالله بتوانیم با همکاری همه مردم و کادر زحمت کش بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند از شیوع بیشتر و مرگ و میر جلوگیری کنیم.
وی در پایان از همه فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه خواست همانگونه تا به امروز در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص خطرات این ویروس و لزوم رعایت دستورالعمل ها و زدن واکسن نقش موثری ایفا کردند همچنان این کار را تداوم بخشند.

خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است

 

خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است

 

خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است

 

خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است

 

خدمات دولت و دولتمردان در اصل خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 195
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5340

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3432
بازدید سال:16477
بازدید کل:2176988