عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رشد و توسعه در جامعه مستلزم وجود امنیت است

فرماندار ترکمن در جلسه شورای اداری شهرستان؛

رشد و توسعه در جامعه مستلزم وجود امنیت است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رشد و توسعه در جامعه مستلزم وجود امنیت است

  فرماندار شهرستان ترکمن در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به این که امنیت یکی از نیازهای اساسی بشر در طول تاریخ در همه جوامع از ابتدا تا الان و بعد از این است؛ گفت: جامعه ای که امنیت نداشته باشد رشد و توسعه و رونق در آن اتفاق نمی افتد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار صبح امروز یکشنبه 18 مهر در این جلسه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: وقتی صحبت از نیروی انتظامی می شود اولین چیزی که به ذهن انسان خطور می کند بحث امنیت، نظم و آسایش و آرامش در جامعه است.
وی افزود: کشور ما به برکت نظام جمهوری اسلامی خوشبختانه در طول این ۴۳ سال از اقتدار و صلابت بالایی برخوردار است و نیروی انتظامی با تدابیر خاص و ویژه خود و رشادت های این غیورمردان توانسته در جامعه ما امنیت را محقق کند. نیرویی که از بطن جامعه و مردم و برای مردم است در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی با رشادت و فداکاری نقش برجسته ای در تامین امنیت هموطنان ما داشته است و همچنین در کنار سایر قوای مسلح مثل سپاه، دریابانی بسیج نقش مهمی در مقابله با کرونا و کنترل و کاهش آن ایفا کرده است.
شیرنگی در خصوص کرونا تصریح کرد:  تاکنون ۵ پیک را پشت سر گذاشتیم، در پیک چهارم در شهرستان ما نسبت به سایر کشور آمار فوتی بسیار کم بود اما پیک پنجم به دلیل برگزاری مراسم های عروسی و عزا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و سهل انگاری در این خصوص شهرستان ما همچون سایر نقاط کشور با وضعیت سیاه مواجه شد و آمار فوتی ها بالا بود ولی با بهبود وضعیت این آمار کمتر شد.
وی افزود:  امروز به یاری خداوند متعال و همکاری آحاد شهروندان و تلاش کادر بهداشت و درمان و اعضای ستاد مقابله با کرونا، شهرستان ما به یک وضعیت باثبات وخوبی رسیده و باتوجه به فرارسیدن ماه ربیع الاول برگزاری مراسم های عروسی آغاز شده است امیدواریم شهروندان عزیز رعایت کنند و پیک ششم را خدای نکرده تجربه کنیم چرا که جان همه شهروندان برای ما عزیز است و جان یک نفر هم برای ما زیاد است بنابراین وظیفه هما ماست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از خود،خانواده و جامعه مان حفاظت کنیم هرچند واکسیناسیون گسترده عمومی هم کمک شایانی در مقابله با این بیماری به ما کرده است.
 وی در خصوص بازگشایی مدارس گفت: امیدواریم با بهتر شدن شرایط کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود چرا که کلاس های حضوری اثربخشی بیشتری نسبت به کلاس های مجازی دارد و همچنین آموزش مجازی متضمن هزینه بخصوص در نقاط محروم کشور از جمله شهرستان ماست و نیاز به بسترسازی دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ۴۱ سال از دفاع مقدس می گذرد و دفاع ما دفاع از خاک و ناموس بود که مقدس ترین دفاع است و در ادامه  ضمن قدردانی از شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان گفت: امنیت امروز را مدیون جانفشانی و رشادت و ایثار  این عزیزان هستیم.
وی در ادامه ایجاد یک قدرت بازدارنده در مقابل تمامی قدرتهای بزرگ دنیا، خودباوری، تکیه بر ظرفیت های داخلی را از دستاوردهای مهم دفاع مقدس دانست و در ادامه از تدوین کتاب نقش شهرستان ترکمن در ۸سال دفاع مقدس تشکر کرد.
فرماندار همچنین با اشاره به وقوع آتش سوزی در جزیره آشوراده در چند روز گذشته، از همه عوامل ستاد بحران، عومل انتظامی و بسیج و سپاه، دریابانی و محیط زیست، بخشداران و نیروهای مردمی که در مهار این حریق کمک کردند تشکر کرد و این امر را یک تلنگر و هشدار خواند تا همه دستگاه ها آمادگی کامل قبل از وقوع حادثه را داشته باشند و گفت: پدافند غیرعامل در اینجا مصداق پیدا می کند و مدیر بایستی در همه شرایط مدیر بحران باشد و در شرایط عادی امروز به فکر فردا باشد.
حضور استاندار در افتتاح مرکز جامع پیشگیری و کنترل سرطان، پروژه های هفته دولت و افتتاح مدارس به همت خیرین و نوسازی مدارس استان، خشکسالی و کشت محصولات منطبق با شرایط و اطلاع رسانی بیمه کشاورزان، موضوع قطعی های آب و برق در فصل تابستان و راهکارهای مقابله با آن و لزوم خودحفاظتی و افزایش ضریب امنیتی در جامعه؛ از جمله موارد مطروحه تاکیدی توسط فرماندار در این جلسه بود.
 

رشد و توسعه در جامعه مستلزم وجود امنیت است

 

رشد و توسعه در جامعه مستلزم وجود امنیت است

 

رشد و توسعه در جامعه مستلزم وجود امنیت است

 

رشد و توسعه در جامعه مستلزم وجود امنیت است

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 263
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5422

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 701
بازدید دیروز: 291
بازدید ماه:16131
بازدید سال:226860
بازدید کل:2160417