عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت

 سیدصادق شیرنگی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن متن پیام تبریک بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الریحم
ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد با سعادت آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت بی‌تردید نماد صلح و دوستی، پیام آور برادری، اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان به یکدیگر در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) است.

حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

 

هفته وحدت پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند.
وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.
دشمنان اسلام همواره در تلاشند تا با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه که همانا انسجام و همبستگی ملت ایران است را خدشه دار کنند بنابراین می‌توان گفت: وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام و از مهمترین عوامل پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جهان اسلام است.

اینجانب میلاد با سعادت عصاره نبوت و حضرت ختمی‌مرتبت، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ، را به تمامی مسلمانان جهان و ایران به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان ترکمن تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و کشور ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.
سیدصادق شیرنگی
فرماندار شهرستان ترکمن


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 248
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5434

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1232
بازدید دیروز: 328
بازدید ماه:5283
بازدید سال:18328
بازدید کل:2178839