عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت هفته بسیج


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت هفته بسیج

 فرماندار شهرستان ترکمن با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ۴ دهه حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.
بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.
پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص و بسیجیانی که در سنگرهای گوناگون نظام در جهت توسعه و آبادانی و حفظ و حراست آن کوشش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

سیدصادق شیرنگی
فرماندار شهرستان ترکمن"
 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 212
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5484

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 109
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3471
بازدید سال:16516
بازدید کل:2177027