عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مشارکت را به عنوان نیاز بشر و راهکار اصلی توسعه شهرستان می دانم

فرماندار در جمع جوانان:

مشارکت را به عنوان نیاز بشر و راهکار اصلی توسعه شهرستان می دانم

مشارکت را به عنوان نیاز بشر و راهکار اصلی توسعه شهرستان می دانم

نشست صميمي فرماندار ترکمن با دانشجويان و جوانان شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، ظهر امروز با برنامه ریزی حوزه مشاور جوان، نشست جوانان و دانشجویان با حضور فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن و شیرنگی معاون فرماندار برگزار شد.

فرماندار شهرستان ترکمن با تبریک ایام خجسته دهه مبارکه فجر گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر زمانه‌ای یک ضرورت است.

عبدالحکیم فیروزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ثمره سال ها مجاهدت و ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است که پا به پای امام راحل(ره) برای پیروزی انقلاب مجاهدت کردند، افزود: این در حالیست که دشمنان در طول 37سال حیات انقلاب اسلامی، به شکل های مختلف قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند، اما با پشتوانه مردمی و رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب این توطئه ها خنثی شده است.

وی با بیان اینکه شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" یکی از مهم‌ترین شعارهایی است که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شده، اظهار داشت: این شعار با قرار گرفتن در اصول مختلف قانون اساسی به یکی از مهمترین و ماندگارترین شعارهای انقلاب اسلامي ايران تبدیل شد.

فرماندار ترکمن با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: انتخابات فرصت مناسبی است تا با توجه به عقلانیت و شناخت و بصیرت لازم، فردی انتخاب شود که نگاه به محرومین را سرلوحه کار خود قرار دهد.

فرماندار ترکمن در این نشست خاطرنشان ساخت: با اجرای دقیق قوانین و امانت داری با همراهی و تعامل و براساس برنامه زمانبندی اعلام شده و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای انشالله برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان ترکمن بیافزاییم.

فیروزی لازمه تحول شهرستان ترکمن را توسعه مشارکتی دانست و گفت: امروزه با تاکید بر ارزش‌های انسان‌گرایانه و خلاقیت جوانان، مشارکت را به عنوان نیاز بشر و راهکار اصلی توسعه شهرستان می دانم، زیرا توسعه ایجاد تغییرات اساسی در ساخت اجتماعی، گرایش‌ها و نهادها برای تحقق کامل اهداف جامعه است و تا زمانی که تمام مردم مشارکت نداشته باشند، تداوم نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان ترکمن با اشاره به اینکه از این پس باید جلساتی که برگزار می شود منتج به نتیجه شود، گفت: این اولین جلسه ما با جوان ها است ولی آخرین جلسه آن نخواهد بود و جلسات دیگری نیز برقرار می کنیم. ما شما را به عنوان چشم و گوش مردم به حساب می آوریم و آن اطلاعات، مسائل و مشکلات ریزی که وجود دارد و برای مسئولین مفید است را دسته بندی کرده و به گوش ما مسئولین برسانید.

فیروزی با اشاره به اینکه امروز من مسائل شهرستانی را با دید یک ناظر و فرماندار می بینم، بیان داشت: اولین کاری که انجام خواهم داد، هماهنگی بین ادارات و سپس شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های ادارات مرتبط به خودشان است.

وی خطاب به جوانان اظهار داشت: از این پس با برنامه‌ریزی و اقدامات جدی از ظرفیت جوانان برای پیشرفت این شهرستان استفاده می‌شود.

سپس معاون فرماندار شهرستان ترکمن در نشستی که با برنامه ریزی حوزه مشاور جوان برنامه ریزی شده بود، اظهار کرد: امروز دو موضوع برجام و انتخابات از مهمترین مسائل روز جامعه است. در تاریخ هر ملت لحظاتی وجود دارد که جایگاه و شخصیت آن ملت را به خوبی نشان می دهد . یکی از آن لحظات تاریخ ساز اکنون است که اراده تاریخ ساز ملت ایران تحقق یافته است و صدای صلح و عزت و دوستی و فرهیختگی ایران اسلامی در جهان طنین انداز گشته است.

سیدصادق شیرنگی ابراز داشت: دقت در برگزاری انتخابات برای دولت تدبیر و امید از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر همه باید تلاش کنیم یک مجموعه شور آفرین برای برگزاری انتخابات باشیم و اثرگذاری و اهمیت دادن به سرنوشتمان را در این عرصه به نمایش بگذاریم.

معاون فرماندار با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید، اقتصادمحور بوده است، اضافه کرد: هم اکنون وظیفه داریم هرکدام به سهم خود این موفقیت ها را به آگاهی مردم برسانیم. به دولت هم کمک کنیم که این چرخه موفقیت همچنان بر مدار پیروزی حرکت کند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 763
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1072

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3477
بازدید سال:16522
بازدید کل:2177033