عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرماندار شهرستان ترکمن از وزیر امور خارجه تشکر کرد


فرماندار شهرستان ترکمن از وزیر امور خارجه تشکر کرد

فرماندار شهرستان ترکمن از وزیر امور خارجه تشکر کرد

مرجان نازقلچی فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت موفقیت مذاکرات هسته‌ای پیام تبریکی را جهت تشکر به وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف نوشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، مرجان نازقلچی، در متن پیام خود آورده است: درود بر همه فرزندان دلیر و فداکار ایران زمین، درود بر همه خدمتگزاران صدیق این نظام مقدس، درود بر شهدا انقلاب و امام شهیدان، درود بر همه ملت بزرگ، مقاوم و صبور ایران، درود بر مقام معظم رهبری، درود بر شجاعت رئیس دولت تدبیر و امید جناب دکتر حسن روحانی و درود بر اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و وزیر امور خارجه پرتلاش آقای ظریف.

در ادامه این متن آمده است: ما امروز به احترام همه این عزیزان خصوصا اعضا تیم هسته ای که با تدبیر حکیمانه و حمایتهای مقام معظم رهبری مذاکرات را بخوبی پیش بردند خواهیم ایستاد. ملت بزرگ ما همیشه به دنبال پایان دشمنی و تنش زدایی بوده و هست و پاسخ تکریم را با تکریم خواهد داد. غربی ها ما را تحریم کردند تا ما تسلیم شویم اما تسلیم نشدیم بلکه استوارتر از گذشته به مسیر خودمان ادامه دادیم و امروز به مرحله ای رسیده ایم که دیگر کسی سخن از اینکه ایران حق غنی سازی را ندارد، به میان نمی آورد.

نازقلچی در ادامه آورده است: آمریکا و کشورهای غربی بدانند فشار و تحریم ما را به پای میز مذاکره نکشانده است بلکه صداقت، شفافیت و اراده پولادین ملت ما بود که در این مذاکرات حاضر شدیم و اتفاقا آنها خود مجبور به آمدن به پای میز مذاکره شدند.

وی در پایان این پیام ضمن تشکر از حمایتهای مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای و اقدام شجاعانه ریاست محترم جمهوری از دکتر ظریف و همکارانش که در دفاع از حق و حقوق ملت ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکردند صمیمانه تشکر کرده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1227
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 503

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3436
بازدید سال:16481
بازدید کل:2176992