عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه بررسی ساماندهی معضل سدمعبر، در شهرداری بندرترکمن برگزار شد

با حضور معاون فرمانداری شهرستان ترکمن

جلسه بررسی ساماندهی معضل سدمعبر، در شهرداری بندرترکمن برگزار شد

جلسه بررسی ساماندهی معضل سدمعبر، در شهرداری بندرترکمن برگزار شد

جلسه بررسی معضل سدمعبر، با حضور معاون فرماندار ترکمن در شهرداری بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، صادق شیرنگی در این جلسه خاطرنشان ساخت: سد معبر یکی از معضلات و مشکلات شهری است که معمولا توسط بعضی از افراد خصوصا دست فروشان در نقاطی از شهر ایجاد شده و تردد و رفت و آمد همشهریان را مختل کرده است.

وی اضافه کزد: گاها اتفاق افتاده که بعلت سد کردن پیاده روها و تغییر مسیر عابر پیاده از پیاده رو به خیابان اصلی ماشین رو جهت عبور منجر به حادثه و یا تصادف با وسیله نقلیه شده و با شکایت از سوی عابرین به دستگاه قضایی مشکلاتی را برای شهرداری ایجاد کرده است.

معاون فرماندار گفت: از سوی دیگر حفظ نظم و آرامش روحی و همچنین ایجاد یک فضای زیبا و دلنشین و جلوگیری از سد معبر و برخورد با افراد خاطی وظیفه مسئولان بویژه شهرداری می باشد.

شیرنگی افزود: با توجه به موقعیت و شرایط شهر، ورود گردشگر و استقبال کم نظیر از سواحل دریا، جزیره آشوراده و بازارچه اسکله سروسامان دادن شهر یک امر لازم و ضروریست.

وی با تاکید بر شان، منزلت و جایگاه شهروندان و فرهنگ عمومی و آداب و رسوم شهرستان ترکمن گفت: شخصیت شهروندان و همچنین سطح مدیریت مسئولان شهری در گرو مدیریت صحیح و اصولی است، شهروندان ترکمن دارای شان و منزلت بالایی هستند که مسئولین باید از این جایگاه صیانت کنند تا خدای ناکرده مورد قضاوت سطحی ناشی از کم کاری مسئولین امر قرار نگیرند.

معاون فرماندار ترکمن با اشاره به اجرای طرح گردشگری در آینده نزدیک در این شهرستان بیان داشت: آینده بسیار خوب و روشنی در انتظار مردم این شهرستان و حتی استان خواهد بود پس بیاییم با توجه به شعار سال همدلی و همزبانی دست به دست هم داده و شهر خودمان را زیبا و دوست داشتنی بسازیم.

اطلاع رسانی از طریق بنر و اطلاعیه به دست فروشان و مغازه داران شهر جهت عدم ایجاد سد معبر، نصب تابلو راهنما با مجوز پلیس راهور جهت جلوگیری از پارک خودرو توسط افرادی که از این طریق اقدام به فروش میوه و تره بار می کنند، تهیه طرح جامع ساماندهی سدمعبرها از سوی شهرداری، همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت با شهرداری در این زمینه، اقدام شهرداری در جمع آوری سد معبرها با توجه به تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها و... از مصوبات جلسه بود.

جلسه بررسی ساماندهی معضل سدمعبر، در شهرداری بندرترکمن برگزار شد

 

جلسه بررسی ساماندهی معضل سدمعبر، در شهرداری بندرترکمن برگزار شد

 

جلسه بررسی ساماندهی معضل سدمعبر، در شهرداری بندرترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1356
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 528

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1414
بازدید سال:14459
بازدید کل:2174970