عضویت    ورود
ورود به سایت
» » معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به همراه مدیران کل این حوزه با کارشناسان فرمانداری ترکمن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ترکمن، در این جلسه که نزدیک به 4 ساعت به طول انجامید کارشناسان فرمانداری ترکمن درخواستها، پیشنهادات و انتظارات خود را بیان نمودند و پس از آن مدیران کل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی به بیان نظرات خود پرداختند.

پیرو هماهنگی صورت گرفته، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان طهماسبی بهمراه مدیران کل حوزه آن معاونت در راستای بازدید های دوره ای از فرمانداریهای استان از فرمانداری شهرستان ترکمن بازدید کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار پس از شرکت در جلسه شورای تامین شهرستان در جلسه ای که با حضور پرسنل فرمانداری تشکیل شد حضور بهم رساندند و در این جلسه وی ابتدا ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه با اشاره به تلاشهای تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که جمهوری اسلامی ایران بعنوان ام القرای جهان اسلام بسیار خوب عمل کرده و خوب درخشیده است.

وی افزود: سرداران عرصه دیپلماسی شرایط خوبی را برای کشور ایجاد کردند.

معاون استاندار گلستان تصریح کرد: در روز گذشته 5 عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و 10 عضو غیر دائم آن رای به لغو تحریم های ظالمانه ای که از اول انقلاب بر علیه ما صادر کرده بودند دادند و این خود یک پیروزی بزرگ و برگ برنده برای ایران اسلامی، جهان اسلام و همه کشورهایی است که استکبارستیزی را در دستور کار خودشان قرار دادند.

طهماسبی با اشاره به شعارهای تبلیغاتی دکتر روحانی گفت: ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی در بیانات خود اظهار داشت: در بحث توافق هسته ای هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد و هم چرخ زندگی و اقتصاد مردم که الحمدلله این امر مهم تاکنون تحقق پیدا کرده و اظهار امیدواری کرد که در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با همت مسئولانت نظام منافع کشورها تامین و حفظ شود.

معاون استاندار همچنین تصریح کرد: مسئولان نظام چهار هدف اساسی را در این مذاکرات دنبال می کنند یک، لغو تحریمهای غلط که بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 36 سال اعمال شده بود؛ دو، لغو کلیه قطعنامه های غیرقانونی که برعلیه ما صادر کرده بودند؛ سه، خروج پرونده هسته ای ایران از فصل 7 شورای امنیت سازمان ملل؛ چهار، توانمندی فناوری هسته ای. لذا دستیابی به این اهداف با توجه به توافق انجام شده یک پیروزی به یادماندنی برای ماست. چرا که جمهوری اسلامی ایران امروز توانسته است با منابع محدود و اندک بر استکبار و صهیونیست جهانی فائق آید.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ما بدنبال تولید سلاح هسته ای نبوده و نیستیم چرا که از نظر اسلام و شریعت استفاده از اینگونه سلاحها بر ضد بشریت برای ما حرام است بهمین خاطر ما حتی در جنگ تحمیلی هم به اماکن مسکونی حمله نکردیم و این نشانه رافت و رحمانیت دین مبین اسلام است.

طهماسبی در این جلسه گفت: کار کردن در مجموعه استانداری و فرمانداریهای تابعه با دشواریهایی همراه است که ما بابت همه زحمات و خدماتتان به شما خدا قوت می گوییم و انتظاری که از شما کارشناسان و کارکنان زحمتکش فرمانداریها داریم این است که تحت هر شرایطی به فکر مردم باشید و خدا را همواره ناظر بر اعمال خویش ببینید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: خدمت به مردم از هر جهادی بالاتر است و این مردم که در هر شرایطی حامی و پشتیبان رهبری و نظام بوده اند، لایق بهترینها بوده و می باشند.

در این جلسه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز گفت: توافق هسته ای پس از سالهای مدید، سرانجام با گفتمان اعتدال و عقلانیت به نتیجه رسید.

"سید علی میرباقری" در نشست با کارشناسان و کارکنان فرمانداری بندرترکمن، اظهار کرد: متأسفانه در گذشته سوء تدبیری وجود داشت و همان کسانی که دم از ارزشها می زدند ارزشهای دینی و اخلاقی را بدرستی نشناختند و امروز نیز که مذاکرات هسته ای پس از سالها به نتیجه رسیده و مردم خوشحال از نتیجه توافقات ایران و 1+5 هستند، دائما بر طبل مخالفت می کوبند.

وی ادامه داد: اینهایی که امروز می خواهند نتیجه توافقات را به کام مردم تلخ کنند همانهایی هستند که موفقیت دولت تدبیر و امید را هدف گرفته و هر طور شده می خواهند تا دولت، موفق نباشد و با تمام کارشکنی هایی که از زمان روی کار آمدن دولت دکتر روحانی کردند، مردم و مقام معظم رهبری همواره تیم مذاکره کننده هسته ای را مورد حمایت و عنایت خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: اینها نمیخواهند جریانی که امروز بر پایه اعتدال شکل گرفته، پا بگیرد، همان جریانی که برآمده از تفکر امام راحل است.

میرباقری خاطرنشان کرد: ما معتقدیم انتقاد باید وجود داشته باشد، انتقادی که سازنده باشد، باعث نشاط سیاسی شده وجامعه را به سمت و سوی بالندگی سوق خواهد داد، اما شاهدیم که در بحث مذاکرات انتقادهایی می شود که بعضاٌ از روی غرض ورزی های سیاسی و جناحی است و امیدواریم خداوند همه را به راه راست هدایت کند.     

وی تصریح کرد: موفقیت دولت تدبیر وامید در بحث مذاکرات در نتیجه مجاهدت سرداران عرصه دیپلماسی، درایت وحمایتهای رهبر معظم انقلاب و حمایتهای مردم عزیز حاصل شده و کار بسیار سنگین و دشواری بوده که در این بین تلاشهای تیم مذاکره کننده ما واقعاٌ ستودنی است.

 مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری افزود: امیدواریم با نتیجه حاصل از برداشته شدن تحریمها، مشکلات اقتصادی مردم که در نتیجه این تحریمهای ظالمانه بوجود آمده بود، به حداقل برسد و با درایتی که در دولت تدبیر و امید وجود دارد با وارد شدن مبالغ بلوکه شده که آزاد شده و وارد چرخه اقتصاد کشور خواهد شد، مشکلی در بحث تورم در جامعه به وجود نیاورد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری گفت: رأی مردم حق الناس است وآنچه که برای ما از هر مسأله ای مهمتر میباشد این است که انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شده و رأی هیچ کسی به اشتباه خوانده یا نوشته نشود.

دبیر ستاد انتخابات استان در پایان خاطرنشان کرد: باید امانتدار خوبی برای رأی مردم باشیم ونتیجه آراء هر چه باشد، انتخاب مردم است و باید به آن احترام گذاشت.

در پایان هر یک از کارشناسان به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداخته و از مدیران کل حوزه معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی و معاون محترم سیاسی امنیتی خواستند که نسبلت به رفع مشکلات پرسنل فرمانداریها و کمک به امورات رفاهی کارکنان توجه بیشتری را داشته باشند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3767
بازدید سال:16812
بازدید کل:2177323