عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن برگزار شد

با حضور مشاور رسانه ای استاندار گلستان؛

دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن برگزار شد

دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ترکمن با حضور مشاور رسانه ای استاندار گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری ترکمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، مهیمنی مشاور استاندار گفت: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی در خور توجه است.

امیرعبدالسلام مهیمنی با بیان اینکه روابط عمومی سخنگوی هر سازمانی محسوب می‌شود، افزود: روابط عمومی کاری بسیار مهم و مقدسی است که اساس آن احترام گذاشتن به مردم و کار نیکو کردن است.

مشاور رسانه ای استاندار گلستان گفت: رسانه ملی بزرگترین مدیریت روابط عمومی کشور شمرده شده و نیازمند آگاهی از افکار عمومی نیاز سنجی مخاطبان از سویی اتخاذ روشهای بهبود ارتباطات دو سویه میان مردم و دولتمردان از سوی دیگر است. از این رو باید اذعان کرد به لحاظ اهمیت و وسعت وظایف رسانه ملی توجه به روابط عمومی و نقش کلیدی ارتباطات در سازمان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

صادق شیرنگی معاون فرماندار در این جلسه گفت: روابط عمومی بعنوان چشم و گوش و قلب یک اداره است و با اطلاع رسانی بموقع می توانند هم قدرت و تسلط خودتان را به نمایش بگذارید و هم جلوی خیلی از مسائل از جمله شایعات را بگیرید.

وی افزود: برجسته کردن اهم فعالیت های یک نهاد یا اداره از جمله مواردی است که لازم است در دستور کار شما باشد تا افکار عمومی در جریان تلاشهای شما قرار بگیرد.

شیرنگی خاطرنشان ساخت: روشنگری و منطق دو فاکتور مهم در کار شماست ضمن رسالت اطلاع رسانی و شفاف سازی آرامش را بر جامعه هدیه کنید.

معاون فرماندار ترکمن با بیان اینکه نقش روابط عمومی بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: اگر تا چند سال قبل روابط عمومی ها نقش موثر و تاثیرگذار نداشتند ولی امروزه با پیشرفت و ورود فناوری و تکنولوژی های نوین به عرصه جامعه شرایط کاملا متفاوت شده و تغییر کرده است.

وی اضافه کرد: قطعا این پیشرفت ها کار روابط عمومی ها را سنگین تر کرده و نقش آنها را پررنگ تر و برجسته تر کرده است.

معاون فرماندار بیان کرد: یک روابط عمومی موفق و خوب روابط عمومی است که در حوزه ارتباطات، اطلاع رسانی و آموزش و انتشار خوب عمل کند اگر در این زمینه ها موفق بود می تواند کارنامه شایسته از خود بجا بگذارد.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 366
بازدید ماه:1779
بازدید سال:14824
بازدید کل:2175335