عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیر جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ترکمن معرفی شد


مدیر جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ترکمن معرفی شد

مدیر جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ترکمن معرفی شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ترکمن؛ در مراسمی با حضور فیروزی فرماندار شهرستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مسئولین ادارات ونهادهای شهرستان، مدیر جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان تركمن در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

فرماندار تركمن در این مراسم با عرض تسلیت شهادت امام علی النقی الهادی (ع) و تبریک سال جدید گفت: تغییر مسئولیت ها یک امر طبیعی دردستگاه های اداری است و کسی موفق است که بتواند در دوران مسئولیت خود خادم خوبی برای نظام ومردم باشد.

وی افزود: نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را خردمندانه توصیف کرد و در این راستا از همه مسئولین شهرستانی خواست تا زمینه های اقدام و عمل را فراهم سازند.

فیروزی تصریح کرد: در نظام اسلامی هر فردی در جایگاه مسئولیت بار سنگینی را متحمل است و از مسئولین خواست تلاش ها و خدماتشان در جهت رضایتمندی مردم باشد و این رضایتمندی مردم مبنا ، شاخص و مهمترین اصل مسئولین باشد.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و در سایه دولت تدبیر و امید بویژه جایگاه رفیع ریاست جمهور دکتر روحانی در جهت ارتقاء خدمات شایسته به مردم شریف و نجیب بندرترکمن آمادگی کامل را داریم.

فرماندار شهرستان ترکمن دربخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر اقدامات خوبی در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم شهرستان توسط مدیریت توزیع نیروی برق صورت گرفته است.

در این مراسم از زحمات مهندس رحمان اصغري تقدیر و مهندس رمضان يوسفي به عنوان مدیر جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ترکمن معرفی شد.

مدیر جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ترکمن معرفی شد

 مدیر جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ترکمن معرفی شد

 مدیر جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ترکمن معرفی شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 728
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1216

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1404
بازدید سال:14449
بازدید کل:2174960