عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن با موضوع آسیب های فضای مجازی با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندرای شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: اگر ما بسوی آینده حرکت نکنیم آینده به سمت ما می آید، تحولات عظیم و پیچیده مسیری است که باید طی شود.

وی افزود: در دنیای امروز علی رغم توسعه، بعضی از کشورها از قافله عقب هستند، در کشور ما تحولات خوبی صورت گرفته، کاربران اینترنت وسیع شده و این سیستم در دسترس اکثر افراد جامعه می باشد. امروزه فضای مجازی یک واقعیت است و در درون خانواده هاست لذا باید به گونه ای تدبیر شود تا فضای آسیب آن تبدیل به فرصت شود.

فیروزی تصریح کرد: فضاهای مجازی در اختیار همه اعضای جامعه است. خطری که ما را تهدید می کند افرادی هستند که دانش حرفه ای کاربرد این فضا را ندارند، چرا که این فضا همچون چاقوی تیزی است که هم می تواند نیاز ما را برآورده کند و هم باعث آسیب و صدمه شود، بنابراین بایستی بدرستی ساماندهی شود.

وی افزود: از فضای مدرسه می توان در جهت آگاهی بخشی به خانواده ها در مورد چگونگی استفاده از فضاهای مجازی استفاده کرد و آموزش های لازم را به دانش آموزان داد، چرا که تغییر رفتار در سنین بالا مشکل است لذا دستگاههای متوالی با کمک آموزش و پرورش می توانند کمک شایانی در این زمینه بکنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ادبیات گفتمان در فضای مجازی آسیب زا ست آموزش و پرورش بیشتر تلاش کند. کانالها شناسایی شود و برای این فضا برنامه ریزی شود. ما باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی برنامه داشته باشیم تا بتوانیم از فرزندان خود مراقبت کنیم و آسیب ها را کاهش دهیم. در این خصوص آسیب ها را باید رصد کنیم تا با ارائه راهکارها در جهت حل این معضل پیش رویم.

در ادامه شیرنگی معاون فرماندار ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: دنیای امروز دنیای تاخت و تاز برای دستیابی به علوم و فنون جدید است، این علوم مرزها را شکستند از جمله فضاهای مجازی، لذا بایستی مراقب آسیب های آن باشیم، چرا که این فضاها، ارزش ها و اعتقادات ما را مورد هدف قرار می دهند.

وی در ادامه به راهکارهای کاهش این آسیب ها اشاره کرد: تقویت باورهای دینی، حفظ آداب و رسوم، فرهنگ سازی، ایجاد بسترهای مفید علمی و تفریحی، آموزش و نظارت مستمر.

 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 599
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1661

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1413
بازدید سال:14458
بازدید کل:2174969