عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان؛

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

 نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن امروز با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان، مروتی معاون عمرانی استاندار، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیر کل راه آهن شمال کشور، مدیرکل مسکن و شهرسازی، فیروزی فرماندارشهرستان ترکمن، امامان جمعه اهل سنت وتشیع بندرترکمن و تمامی روسای ادارات ونهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ دکتر صادقلو استاندارگلستان درنشست شورای اداری شهرستان ترکمن با اشاره به شئون شورای اداری گفت: باید شئون شورای اداری تبیین و برای آن نقشه راه تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه یکی ازشئونات شورای اداری این است که روح سیاست ها واحد شود گفت: اندام اجرایی واندام نظام در یک شهرستان نباید درخطوط موازی نامتقارن ومتقابل حرکت کنند.

استاندارگلستان شأن دوم شورای اداری را تبادل تجربیات دانست وگفت: دراین جلسات تجربیات موفق وناموفق تحلیل وعلل آن پیگیری شود زیرا این مسئله در تراز کردن مجریان درشهرستان ازاهمیت بالایی برخورداراست.

دکتر صادقلو افزود: نقاط ضعف وقوت باید تحلیل شود و بایستی تجربیات موفق و ناموفق و مدل ها و روش ها بررسی شود.

استاندارگلستان صله رحم اداری را ازدیگر شئونات شورای اداری دانست که باعث نزدیک کردن قلوب وکنارهم نشاندن روح ها می شود.

وی حضور ائمه جمعه درشورای اداری را بیان آموزه ها و نصایحی دانست که باعث نزدیکی قلوب وایمان میشود.

دکتر صادقلو با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان ترکمن گفت: شهرستان ترکمن از جمله شهرستانهایی است که قابلیت توسعه ای داشته  و درتوسعه ی استان موردتوجه ویژه است. لذابرای توسعه ی این شهرستان نقشه ی راه تبیین گردد ومدیریت کلان این شهرستان را در مسیرتوسعه قراردهد.

استاندارگلستان خدمت را توفیق الهی دانست وگفت:جوهره ی عالم خدمت است .خدمت توفیق است نه منت و باید با صدق نیت وبرای خدا باشد.

وی گفت دربحث عمل ونظام مهندسی عمل صدق نیت بسیارمهم است.وی در پایان یادی ازشهیده ی منا مرجان نازقلیچی کرد و گفت:حرکت این  بانو بجایی رسید که مقام معظم رهبری از اقدام وی یاد کرد واین مسئله توفیقی برای استان محسوب شد. صادقلو در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: یکی ازمدل های همگرایی که درحیطه ی عمل وتجربه ثابت شده استان گلستان است .

در این جلسه فیروزی فرماندارشهرستان ترکمن با اشاره به وجود وحدت وهمدلی درشهرستان اظهارداشت: شهرستان ترکمن درسایه منویات مقام معظم رهبری همزیستی و برادری درمیان مردم شهرستان کاملا ساری وجاریست .

وی با اشاره به بحث مشارکت افزود: مردم شهرستان در تمامی مراسمات ومناسبت ها از انتخابات تا مناسبات ملی ومذهبی برادرانه در کنارهم فعالیت دارند.

وی افزود: علیرغم تنگناهای مالی فراوان با پیگیری های فرمانداری و همکاری بنیاد مسکن استان و سایر ادارات کل، اقدامات خوبی در سطح روستاهای شهرستان صورت گرفته و این باعث ایجاد امیدواری در بین روستائیان شهرستان شده است. و کلیه روستاهای تابعه شهرستان از خدمات زیربنایی آب شرب، برق، گاز، تلفن و جاده برخوردارند.

وی همچنین تصریح کرد: از 23 هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان، 6000 هکتار شور و بلاکشت است. ما در صدد هستیم با اتخاذ رویکرد جدیدی با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی استان در این اراضی با تغییر الگوی کشت در راستای بهره وری و ایجاد اشتغال در شهرستان گام برداریم.

در این جلسه حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع بندرترکمن با تشریح وقایع ۹دی و حرکت های عوامل فتنه هوشیاری مردم راعامل خنثی نمودن این فتنه دانست.وی به اتحاد مردم شیعه وسنی اشاره نمود وخواستار رسیدگی بیشتربه شهرستان شد

حجت الاسلام منصوری با اشاره به مشکل بیکاری درشهرستان ازاستاندارخواست تا با فعالیت تیم اقتصادی استانداری زمینه ی اشتغال جوانان شهرستان بیشتر فراهم شود.

در ادامه عبدالرحمان آخوند کربا استناد به آیات قرآن گفت: خداوند به انسان نعمت های فراوانی ارزانی کرده که در قیامت از آنها سوال خواهد شد. وی  رهبر با بصیرت ومردم باقناعت وسازگار را ازنعمت های پربرکت خداوند دانست و با اشاره به روز۹دی گفت: باید به مردمی که دراین واقعه با هوشیاری قدردانی خود را به ولایت فقیه و نظام  ابراز کردند خدمت کنیم.

وی با اشاره به مشکل بیکاری درشهرستان خواستارحل مشکلات مردمی توسط مسولان شد.وی افزود: به برکت اتحاد وهمدلی مردم ونظام درسایه رهبری امنیت واسلام مشکلات منطقه حل شود و زمینه ی توسعه ی شهرستان فراهم شود.

درادامه مدیران استانی  و شهرستانی حوزه های مختلف مشکلات موجود شهرستان را درحوزه های مختلف بیان نموده و ازاستاندار محترم ومعاونان ایشان خواستار کمک به حل مشکلات موجود درشهرستان شدند.

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 642
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1834

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:8473
بازدید سال:21518
بازدید کل:2182029