عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون فرماندار شهرستان ترکمن، جوانان را به استقبال باشکوه از روحانی دعوت کرد

در آستانه سفر رئیس جمهور

معاون فرماندار شهرستان ترکمن، جوانان را به استقبال باشکوه از روحانی دعوت کرد

معاون فرماندار شهرستان ترکمن، جوانان را به استقبال باشکوه از روحانی دعوت کرد

نشست معاون فرماندار با جوانان و دانشجویان شهرستان ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، معاون فرماندار شهرستان ترکمن در این نشست، جوانان را به استقبال باشکوه از روحانی دعوت کرد.

معاون فرماندار شهرستان ترکمن در این نشست ضمن خیر مقدم گویی به جوانان شهرستان و تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک حرکت اجتماعی است که متناسب با فرهنگ و الزامات یک کشور شکل می گیرد.

سیدصادق شیرنگی با تاکید بر ترویج تفکر بسیجی، افزود: حتی در دوران صدر اسلام هم حرکت بسیجی وجود داشته است. مسلمانان در صدر اسلام هر زمان که می خواستند به جنگ با کفار و منافقین بروند در مساجد جمع می شدند و استعداد نیروی انسانی و توان تجهیزاتی و و قدرت نظامی خود را به نمایش می گذاشتند.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج تصریح کرد: چون این تفکر یعنی بسیجی برگرفته از تفکر ضداستکباری امام خمینی (ره) بود مورد خشم و غضب دشمنان قرار گرفت.

معاون فرماندار شهرستان ترکمن همچنین با اشاره به سفر دکتر روحانی به استان گلستان بیان کرد: این اولین سفر دولت تدبیر و امید و هیئت همراه به استان ما است ویژگی شاخص این سفر هم حضور دو رئیس جمهور ترکمنستان و قزاقستان در کنار دکتر روحانی می باشد که جهت افتتاح پروژه خط آهن گلستان و اتصال آن به آسیای میانه می باشد.

شیرنگی اظهار امیدواری کرد که با حضور رئیس جمهور محترم و هیئت همراه ره آورد بسیار خوبی در زمینه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و... برای استان خصوصا شهرستان ترکمن داشته باشد.

سیدصادق شیرنگی در پایان سخنانش با اشاره به سابقه استان گلستان و شهرستانهای تابعه در میزبانی و مهمان نوازی گفت: انشالله با استفاده از تمام توان و ظرفیتهای موجود و حضور مشتاقانه مردم استقبال باشکوهی را تهیه و تدارک دیده و از جوانان فعال در عرصه اجتماعی خواست که در این رابطه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

معاون فرماندار شهرستان ترکمن، جوانان را به استقبال باشکوه از روحانی دعوت کرد

مشاور جوان فرمانداری شهرستان ترکمن نیز در این نشست بر آمادگی جوانان شهرستان ترکمن برای حضور پرشور در مراسم استقبال از دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده و افزود: با حضور گسترده خود بر حمایت، اعتماد و امید به شعارهای دکتر روحانی صحه خواهیم گذاشت.

یاسر کُر بیان داشت: در حال برنامه‌ ریزی ویژه‌ای برای استقبال از رئیس جمهور هستیم تا همراه با جوانان پرشور و نشاط استان در استقبال از کاروان تدبیر و امید سنگ تمام بگذاریم.

در پایان این نشست که جوانان و دانشجویان منتخب از شهرستان حضور داشتند، حضار به بیان پیشنهاداتی برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن استقبال از رئیس جمهور پرداختند.

معاون فرماندار شهرستان ترکمن، جوانان را به استقبال باشکوه از روحانی دعوت کرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1062
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 263

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 1238
بازدید ماه:5307
بازدید سال:18352
بازدید کل:2178863